![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
https://eenvandaag.avrotros.nl/artikelen/ouderenzorg-niet-gehoord-bij-corona-enquete-tot-ergernis-van-de-sector-onze-doelgroep-moet-serieus-genomen-worden-163787 Buigen met de cijfers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Welke parasieten? |
|||||||||
|
quote: Er is niets aan de hand! [/AG-modus] |
|||||||||
|
Beelden van opsporing verzocht. En die opsporing verzocht begrijp ik wel. Wtf zeg... https://opsporingverzocht.nl/artikel/drie-mannen-gezocht-om-extreem-geweld-7821 "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Had Janmaat toch gelijk he. Je moeder. |
|||||||||
|
quote: https://x.com/i/status/2061722660975808706 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Daar ging het helemaal niet over... |
|||||||||
|
https://x.com/tonfvandijk/status/2063533034230501853 quote: als reactie op: https://x.com/Isdatnouwelzo/status/2063526982453694503 quote: Wat een bullshit. Wolven zijn toch bang en ongevaarlijk voor volwassen mensen? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-06-2026 12:49] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Briefje aan de kubus van Utrecht. https://jandijkgraaf.substack.com/p/briefje-van-jan-aan-sharon-dijksma-43b quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dit komt niet echt van Jan D. Jan D = Buttkicken. Waar is de buttkickken? Waar je is de echte Jan d? |
|||||||||
|
Ondertussen gaat het er al weken over en er is een ware hype ontstaan over de beursgang van SpaceX. Het gaat de grootste beursgang ooit worden, en ook al is de IPO astronomisch, mensen verdringen zich om wat aandelen te bemachtigen. Gisteren op het achtuurjournaal werd hier ook al wat aandacht aan besteed, en het gegeven dat Musk zich vooral richt op de kleine particuliere investeerder zegt ook iets. Ik heb zelf in ieder geval wel wat FOMO over dit aandeel, maar via de Rabo kan je niet vroegtijdig instappen, en overstappen naar DeGiro ofzo is me teveel werk. Dus deze kans gaat aan me voorbij. Het kan ook een val zijn, maar ik denk zelf dat we Bitcoin-achtige taferelen gaan zien op de beurs inzake dit aandeel, vertienvoudiging van de koers in enkele uren, dat soort zaken. Wie neemt de gok? Wat achtergrond: https://nos.nl/artikel/2617824-beleggershype-over-beursgang-spacex-waarom-niet-meedansen Winter is coming |
|||||||||
|
Je wil te graag. Wees wat subtieler. Zelfs Bas kan dit beter. |
|||||||||
|
quote: Ben je een gokker? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Heeft ie een grote neus ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
https://x.com/ItsEthanRay/status/2064815368150073710/video/1 Kudo's voor de vrouw (of wat er op lijkt) in dit filmpje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Niemand gaat dit aanclicken. Je beleeft dit moment enkel samen met je twitter volgers, oftewel helemaal alleen. |
|||||||||
|
Maar het zit je niet dwars. Je hoeft het niet aan te klikken. Je mag ook op de link cliclen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Oh heerlijk |
|||||||||
|
quote: Ik gok wat af ja, maar alleen op aandelen. Dit aandeel ben ik wel wat huiverig over. Het voelt inderdaad meer als een gok dan bijvoorbeeld Unilever. Logisch natuurlijk.. maarja de wil om een grote slag te slaan is er natuurlijk altijd wel. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Voelt flink Bitcoiney dit. Sowieso is beleggen niks voor mij, maar de meeste mensen die hier instappen en er rijk van worden zijn die die de piek goed weten te raden. Vreselijk. Weinig mensen die kunnen uitleggen waar dit goed voor is behalve 'snel rijk worden'. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Hopen dat de pensioenfondsen zich niet laten meeslepen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Het lijkt wel alsof je tegen het concept aandelen beurs an sich bent, want het is altijd een gok. Zelf vind ik het gewoon leuk om te doen, en hetgeen wat het leuk maakt is inderdaad het winstoogmerk. Ik zie niet zo in wat daar zo vreselijk aan is. Winter is coming |
|||||||||
|
Ik denk dat het baat zou hebben bij iets meer vangrails. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |