IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Goed nieuws [i]is[/i] geen nieuws... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-06-2026 17:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 02-06-2026 5:03 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2026 17:43 schreef Natural Disaster het volgende:
Daarom moet je die parasieten niet omarmen. Ze zijn pure haat.



Welke parasieten?


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 02-06-2026 5:33 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2026 17:44 schreef Natural Disaster het volgende:
https://eenvandaag.avrotros.nl/artikelen/ouderenzorg-niet-gehoord-bij-corona-enquete-tot-ergernis-van-de-sector-onze-doelgroep-moet-serieus-genomen-worden-163787

Buigen met de cijfers.



Er is niets aan de hand! [/AG-modus]


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 02-06-2026 10:06 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht



Beelden van opsporing verzocht. En die opsporing verzocht begrijp ik wel. Wtf zeg...


https://opsporingverzocht.nl/artikel/drie-mannen-gezocht-om-extreem-geweld-7821




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-06-2026 16:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Had Janmaat toch gelijk he.


Je moeder.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-06-2026 17:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 2 juni 2026 5:03 schreef Tanteloos het volgende:
Welke parasieten?


https://x.com/i/status/2061722660975808706



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 03-06-2026 5:56 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2026 17:41 schreef Natural Disaster het volgende:
https://x.com/i/status/2061722660975808706


Daar ging het helemaal niet over...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-06-2026 15:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 juni 2026 5:56 schreef Tanteloos het volgende:
Daar ging het helemaal niet over...


Ow ok. Ik kan niet in jou droomwereld kijken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-06-2026 12:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl


https://x.com/tonfvandijk/status/2063533034230501853

quote:
'Te onveilig voor mens en dier'. Realiseren verantwoordelijke politici (en andere wolvenfans rond de Amsterdamse grachten) zich dat in dit gebied gewoon mensen wonen die hier ook vrij moeten kunnen bewegen?


als reactie op:

https://x.com/Isdatnouwelzo/status/2063526982453694503

quote:
De complete waanzin die zogenaamd natuurherstel met zich meebrengt #wolven #veluwe @VeluweVeel @Veluwe





Wat een bullshit. Wolven zijn toch bang en ongevaarlijk voor volwassen mensen?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-06-2026 12:49]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-06-2026 15:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Briefje aan de kubus van Utrecht.

https://jandijkgraaf.substack.com/p/briefje-van-jan-aan-sharon-dijksma-43b

quote:
Beste Sharon,

En ja hoor, daar was weer zo’n verhaal.

“Burgemeesters klem door nieuwe coalities die ‘nul asielzoekers’ willen, ondanks Spreidingswet”.

Opgetekend door het Algemeen Dagblad, altijd tot een lippendienst aan de zittende macht bereid.

Figuren als de Delftse burgemeester Alexander Pechtold (D66), de Maassluisse burgemeester Jack de Vries (CDA), de Zuidhollandse Commissaris van de Koning Wouter Kolff (VVD) en jij (PRO) laten maar al te graag horen hoe lastig ze sommige nieuwe colleges van burgemeester en wethouders vinden.

Want die springen niet in de houding als het gaat om het meewerken aan die Dwangwet.

Die nemen in hun collegeprogramma’s als doelstelling op om de komende vier jaar géén extra plekken voor asielzoekers te faciliteren in hun gemeente.

Die willen het er op laten aankomen en willen weleens zien of het kabinet van D66, VVD en CDA ze echt met dwang gaan overrulen, wat natuurlijk allemaal taferelen gaat opleveren die, zoals jullie dat altijd met een vies gezicht noemen, “extreemrechts in de kaart spelen”.

Foei!

Hoe durven die door de bevolking gekozen gemeentebesturen een spaak in het wiel van de asielmaffia te steken!

Twee ‘argumenten’ die jullie opvoeren in dat AD-verhaal wil ik toch even kort met je bespreken.

Jij zegt, in je rol als voorzitter van de Vereniging Nederlandse Gemeenten, “dat gemeentebesturen in 2022 zelf om een Spreidingswet hebben gevraagd”.

Dat is niet waar.

Jouw lobbyclub van burgemeesters en wethouders heeft om die Dwangwet gevraagd.

Waarom?

Omdat jullie met de Dwangwet in de hand moeilijke confrontaties met gemeenteraden en burgers uit de weg zouden kunnen gaan door de bekende “Het moet van Den Haag”-smoes te gebruiken (ook bekend van “Het moet van Brussel”).

Precies wat we nu horen van al die burgemeesters die een bruine arm in Den Haag willen halen.

Mijn tweede punt: de waanzin die Commissaris van de Koning Wouter Kolff (bekend van de Chemours-doofpot) eruit gooit.

Die zegt: “Ik wil ook graag weinig belasting betalen, maar het zou wat zijn als een college zegt: ‘in onze winkels geldt geen BTW meer’.”

Lekker bijdehand zo’n opmerking en hij zal er in eigen kring vast door allerlei slijmjurken om op de schouders worden geslagen, maar het is natuurlijk een ultieme drogredenering uit de categorie ‘valse vergelijkingen’.

Belastingen zijn letterlijk voor iedereen gelijk.

Overlast door opvanglocaties verschilt nogal.

Vraag maar aan de ‘geluksvogels’ buiten de Randstad die vooral geestelijk gestoorde alleenstaande jonge mannen uit bijvoorbeeld Syrië in hun achtertuin krijgen en die dan moeten worden omgekocht met duizend euro voor een beveiligingscamera.

Of aan de ouders van meisjes als Lisa.

Harteloze technocraten zijn jullie.

En nog ongekozen ook.

Groet,

JanD


Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-06-2026 18:02 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Dit komt niet echt van Jan D. Jan D = Buttkicken.

Waar is de buttkickken? Waar je is de echte Jan d?


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-06-2026 22:53 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ondertussen gaat het er al weken over en er is een ware hype ontstaan over de beursgang van SpaceX.

Het gaat de grootste beursgang ooit worden, en ook al is de IPO astronomisch, mensen verdringen zich om wat aandelen te bemachtigen. Gisteren op het achtuurjournaal werd hier ook al wat aandacht aan besteed, en het gegeven dat Musk zich vooral richt op de kleine particuliere investeerder zegt ook iets.

Ik heb zelf in ieder geval wel wat FOMO over dit aandeel, maar via de Rabo kan je niet vroegtijdig instappen, en overstappen naar DeGiro ofzo is me teveel werk. Dus deze kans gaat aan me voorbij.

Het kan ook een val zijn, maar ik denk zelf dat we Bitcoin-achtige taferelen gaan zien op de beurs inzake dit aandeel, vertienvoudiging van de koers in enkele uren, dat soort zaken. Wie neemt de gok?

Wat achtergrond:
https://nos.nl/artikel/2617824-beleggershype-over-beursgang-spacex-waarom-niet-meedansen


Winter is coming


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 11-06-2026 4:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Je wil te graag. Wees wat subtieler. Zelfs Bas kan dit beter.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 11-06-2026 9:55 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 10 juni 2026 22:53 schreef Freduk het volgende:
Ondertussen gaat het er al weken over en er is een ware hype ontstaan over de beursgang van SpaceX.

Het gaat de grootste beursgang ooit worden, en ook al is de IPO astronomisch, mensen verdringen zich om wat aandelen te bemachtigen. Gisteren op het achtuurjournaal werd hier ook al wat aandacht aan besteed, en het gegeven dat Musk zich vooral richt op de kleine particuliere investeerder zegt ook iets.

Ik heb zelf in ieder geval wel wat FOMO over dit aandeel, maar via de Rabo kan je niet vroegtijdig instappen, en overstappen naar DeGiro ofzo is me teveel werk. Dus deze kans gaat aan me voorbij.

Het kan ook een val zijn, maar ik denk zelf dat we Bitcoin-achtige taferelen gaan zien op de beurs inzake dit aandeel, vertienvoudiging van de koers in enkele uren, dat soort zaken. Wie neemt de gok?

Wat achtergrond:
https://nos.nl/artikel/2617824-beleggershype-over-beursgang-spacex-waarom-niet-meedansen


Ben je een gokker?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-06-2026 10:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Heeft ie een grote neus ja?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-06-2026 16:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://x.com/ItsEthanRay/status/2064815368150073710/video/1

Kudo's voor de vrouw (of wat er op lijkt) in dit filmpje.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 11-06-2026 17:26 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Niemand gaat dit aanclicken. Je beleeft dit moment enkel samen met je twitter volgers, oftewel helemaal alleen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 11-06-2026 17:39 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Maar het zit je niet dwars.

Je hoeft het niet aan te klikken.

Je mag ook op de link cliclen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 11-06-2026 17:40 by Morwyn Wijzig reactieProfiel van MorwynQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2026 16:09 schreef Natural Disaster het volgende:
https://x.com/ItsEthanRay/status/2064815368150073710/video/1

Kudo's voor de vrouw (of wat er op lijkt) in dit filmpje.




Oh heerlijk



Freduk
Usericon van Freduk
Posted 11-06-2026 18:38 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2026 9:55 schreef powertieke het volgende:
Ben je een gokker?


Ik gok wat af ja, maar alleen op aandelen. Dit aandeel ben ik wel wat huiverig over. Het voelt inderdaad meer als een gok dan bijvoorbeeld Unilever.
Logisch natuurlijk.. maarja de wil om een grote slag te slaan is er natuurlijk altijd wel.


Winter is coming


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 11-06-2026 19:25 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 11 juni 2026 18:38 schreef Freduk het volgende:
Ik gok wat af ja, maar alleen op aandelen. Dit aandeel ben ik wel wat huiverig over. Het voelt inderdaad meer als een gok dan bijvoorbeeld Unilever.
Logisch natuurlijk.. maarja de wil om een grote slag te slaan is er natuurlijk altijd wel.


Voelt flink Bitcoiney dit. Sowieso is beleggen niks voor mij, maar de meeste mensen die hier instappen en er rijk van worden zijn die die de piek goed weten te raden. Vreselijk.

Weinig mensen die kunnen uitleggen waar dit goed voor is behalve 'snel rijk worden'.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 11-06-2026 19:26 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Hopen dat de pensioenfondsen zich niet laten meeslepen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 11-06-2026 19:41 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het lijkt wel alsof je tegen het concept aandelen beurs an sich bent, want het is altijd een gok.
Zelf vind ik het gewoon leuk om te doen, en hetgeen wat het leuk maakt is inderdaad het winstoogmerk. Ik zie niet zo in wat daar zo vreselijk aan is.


Winter is coming


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 11-06-2026 20:01 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ik denk dat het baat zou hebben bij iets meer vangrails.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-06-2026 14:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen