![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Aldus De Andere Krant... |
|||||||||
|
De andere krant in een nieuwstopic posten. Tja. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Ok, en de bron die aangehaald wordt, die klinisch fysisch audioloog van het LUMC, die is ook gek? Winter is coming |
|||||||||
|
Nee, zeker niet. Maar ik denk ook niet dat ze deze man hebben benaderd met de vraag of het waarschijnlijk is dat een windmolenpark 3 km verderop of een warmtepomp buitenshuis dezelfde overschrijding van de norm teweeg brengt. Geen metingen laten doen. Lekker op de gevoelens. Dit is geloofwaardigheid ontlenen door namen van instituten op een onoprechte manier te koppelen aan windmolens. Verhaal A dus Verhaal B dus OEH OVERHEID SLECHT. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Mooi kut dat nieuws over laagfrequent geluid. Je zult maar van muziek met laaggestemde extreem vervormde gitaren en een vette dreunende bas houden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Blijkt dat de overlast uit de kelder van de lokale doomband kwam. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Ik denk dat ze gevraagd hebben of het mogelijk is dat je last krijgt van windmolens etc en dat hij daarop bevestigend heeft geantwoord. Er zijn ook mensen die minder dan 3km van een windmolen vandaan wonen, daar is een norm voor, ik geloof dat het maar een meter of 50 is. Het is me niet duidelijk waarom je dit wilt bagatelliseren. Mensen geven aan last te hebben van windmolens, al enige tijd, en deze LUMC-gast geeft aan dat dit ook goed mogelijk is. En dat heeft nieuwswaarde, zelfs indien gebracht door De Andere Krant. Winter is coming |
|||||||||
|
Het eerste stuk is nieuws. Het tweede stuk is misschien ook nieuws. Samen drukken als èèn nieuwsartikel zonder zelf wat journalistiek te bedrijven is twijfelachtig. En ik ben oprecht verwonderd dat je dat niet ziet. [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 14-06-2026 21:04] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Gaat het er je nu om dat het gegeven dat zes medewerkers van de TUD ziek zijn geworden gekoppeld worden aan een ventilatiesysteem wat laagfrequent geluid zou maken een brug te ver is? Want daar ben ik het mee eens. Je moet het nieuws altijd met een korreltje zout nemen, maar er valt wel degelijk bruikbare info uit te halen. Waar het om gaat is dat het nieuws altijd onze kant op komt met een beweegreden om ons een bepaalde kant op te sturen, wat de bron ook is. Je moet zelf filteren, en bij De Andere Krant misschien wat harder. Maar dat betekent nog niet dat alles kwats is. Winter is coming |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/klimaat/6398765/nederlandse-uitstoot-daalt-door-tanktoerisme-en-minder-steenkoolgebruik.html quote: Dat jullie allemaal even weten dat ik goed bezig ben door te tanken in duitsland. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Ik ben het niet met je eens dat nieuws als doel heeft sturen of overtuigen. Dan is het wat anders. Geen nieuws. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Nieuws is enkel nieuws als de deugers het nieuws vinden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Of als jij besluit het te posten. |
|||||||||
|
quote: Haha, ik las dat artikel ook en ik moest meteen denken aan al die lieden die extra kilometers gaan rijden om voor een grijpstuiver minder te kunnen tanken en rookwaar te kopen. Dan daalt weliswaar de hoeveelheid in NL verkochte brandstof en dus de component daarvan in de uitstootberekening, maar het netto-effect kan dus zomaar een stijging van de totale uitstoot zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-06-2026 8:32] “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: Heb niks met deugen te maken. Ook niet of het me bevalt. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Je bent gewoon 'woke', Tieke. Geef het nou maar gewoon toe, ouwe hippie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
https://jandijkgraaf.substack.com/p/briefje-van-jan-aan-de-boeren quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Ik klik nietop jou linkjes. Want aangezien jij de postende user bent kan het sowieso al niet veel bijzonders zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Kop lezen is in dit geval genoeg om erachter te komen waar het over gaat. Komt goed! |
|||||||||
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/binnenland/6399618/jetten-biedt-molukse-gemeenschap-na-75-jaar-excuses-aan-namens-regering.html Klikken is niet nodig. Het onderwerp is duidelijk genoeg. Mooi dat we dit hoofdstuk in de vaderlandse geschiedenis ook weer af kunnen sluitem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |