IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Goed nieuws [i]is[/i] geen nieuws... [nieuwstopic] Vorige pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2026 22:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee hoor, nog niks gehoord over de bak met geld die weer die kant op gaat.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-06-2026 1:32 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Die bak geld die komt wel, toen NL excuses aanbood voor de slavernij, in 2022, werd niet meteen over geld gepraat. Maar ondertussen heeft NL wel 227mln Euro beschikbaar gesteld voor bewustwording etc.
Is dit erg? Het is pak em beet 15 euro per werkende Nederlander. We overleven het wel. Maar is het nuttig? Dat betwijfel ik.

Anyway, die Molukkers zullen ook wel iets krijgen. Miljoentje of vijftig ofzo.


Winter is coming


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2026 8:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ja want het blijft bij die ene keer 15 euro pp.
Als je alle 15 euro pp per 'doel' bij elkaar optelt sta je enkel voor donaties door de roverheid te werken. Of zitten als je zittend werk hebt.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-06-2026 8:11]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2026 11:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De eerste generatie Molukkers die hier kwam heeft natuurlijk wel het vuile werk opgeknapt in Indonesië voor Nederland. Zou wel terecht zijn geweest als zij in een eerder stadium excuses aangeboden hadden gekregen, nog voordat die treinkaping en schoolkaping plaatsvonden ongeveer. Deze excuses zijn natuurlijk allang mosterd na de maaltijd.

Die excuses voor de 'slavernij' zijn natuurlijk een lachertje. Ten eerste omdat niemand daar meer slachtoffer van is, ten tweede omdat het ook onzin is om dit aan de hand van een (huids-)kleurtje te doen. Beter doe je iets aan de huidige slavernij in bv. Azië of Afrika. Maar ja, dan zouden mijn telefoon en elektrische fiets en auto niet bestaan...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen