![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik mag toch werkelijk hopen dat je mij niet inschat als iemand die dom genoeg is om te proberen een dergelijk bedrag in een koffer door de douane te smokkelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Je snapt de Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
https://www.nijmansnieuwsbriefje.nl/p/stek-oost-is-een-verraad-aan-vrouwen?twclid=2-61tcgkde2fyu4zx781b4cvh1m Goede lap tekst. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Wat een wereldvreemde mongool, die Chris. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Ik lees ook dat er mensen zijn die het geinig vinden om nep epfiles te maken en die andere mensen weer delen. Zo wordt het wel lastig. Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/economie/6387194/gasvoorraad-in-nederland-niet-eerder-zo-klein-moet-niks-onverwachts-gebeuren.html Met dank aan die domme VVD kut, die tassendragende overspannen kleuterjuf met mannenhoofd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
https://nos.nl/artikel/2604277-bill-clinton-als-ik-had-geweten-wat-epstein-deed-had-ik-hem-aangegeven Bill doet een Necrobutchertje Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
Bill had ook geen seks met zijn stagiair... |
|||||||||
|
Jij hebt geeneens seks met je rechterhand. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Geen paniek. Stientje van Veldhoven gaat het allemaal voor je oplossen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-02-2026 7:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
D66 dat iets op gaat lossen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/buitenland/6387670/israel-en-vs-vallen-iran-aan-trump-spreekt-van-grote-militaire-operatie.html Het moment waar je op kon wachten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Kan één van de factcheckers alhier even gaan controleren of die Iraanse haatjurk echt om zeep is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ja. Staat dat nog niet op briefjespedia? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Nee, wel een briefje aan Ken van Barbie die in het Catshuis zit. Maar jij bent niet zo'n factchecker die zelfs contolleert of er geen verborgen teksten op je velletje wc-papier staan. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-03-2026 8:56] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Jouw dagen lijken te beginnen en te eindigen met het bijna koortsachtig volgen van allerlei nieuws. Why dude? |
|||||||||
|
@ ND: Klopt, ik zag toevallig op Hart van NL langs komen dat er daar wat schermutselingen waren en dat hij 'de zoete nectar van het martelaarsschap' heeft gedronken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-03-2026 8:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Mensen die voor, tijdens of na het ontbijt het nieuws tot zich nemen. Je verwacht het niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dan begint het. En het eindigt een paar minuten voordat je gaat slapen. Het is zondag, mooi weer en je hoeft vandaag niet te werken! Open de deur, stap naar buiten en er gaat een wereld voor je open. |
|||||||||
|
Til het op, keer het om... Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
|
quote: Eieren of pannenkoeken aan het bakken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Haha, nee, koot en Bie schalt door mijn hoofd. Radio Giraffe, het station dat zijn nek uitsteekt! |
|||||||||
| Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |