|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: FATAL BANG??? |
|
quote: Fatal Beating |
|
quote: Pervert |
|
zo onduidelijk issie toch niet... |
|
quote: Hmm.. Dan laat ik het Imotep, op jouw risico Ik ga er nog verder mee klooien, dit is pas de 1ste digitale versie van het logo.. Hij is zo.. uhm.. kaal nu! |
|
vinden jullie deze nu het mooiste?? en idd.. ZO onduidelijk is hij nou ook weer niet dacht ik.. mijn ouders konden alleen de L in Fatal niet lezen, die lazen FataT.. *zucht* maar vinden jullie deze nou cooller offeh.. welke?? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Euj! welke vind jij trouwens mooi? |
|
zo... sorry als ie misschien beetje groot is.. maar dit lijkt er iig al een klein beetje meer op.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
hoe doe je dat,dat gloei, effect? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Misschien is het wat om alle letters wat dichter bij mekaar te zetten of op een of andere manier met mekaar te verbinden ofzo They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:is dat gratis? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
eeerrrhhhmmm... dat zijn tutorials Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
leuk maar ik heb geen fotoshop.alleen paint shop pro en The Gimp, maar ik kan echt niks vinden... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ik lees ook FataT. Sorry I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Tja de symmetrie heh... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
idd enneh Chris.. dan moet je maar Photoshop nemen, wanteh... anders weet ik't ook nie Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
....... *snik* www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hey, mooi gedaan snaack! I.v.m. de lay-out van de website vraag ik me af of het veel werk is om de achtergrond zwart of transparant te maken en het logo donkerrood, wit of grijs. Alvast bedankt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dat lijkt me niet zo moeilijk om te doen gewoon dat vul emmertje pakken en dan de gewenste kleur klikken en "volgieten" maar |
|
quote: Die achtergrond moet wel lukken jah maar die lettertjes volgieten? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Misschien een leuk id om dat logo van Snaack dus op die manier van Sjaan te maken. En dan de letters eronder op die manier van SiQDiZ, zie pagina 7 van dit topic. Het logo van Chrishetmetaalhoofd, ook op pagina 7 vind ik ook erg goed. Misschien dat het teken in de cirkel dan nog anders zou kunnen, meer volgens het origineel. Maar ik ben al erg tevreden over het resultaat blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Ik kan dat wel even doen, welke kleur? en moet ik ook een plaats hebben waar ik hem kan uploaden |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |