![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: FATAL BANG??? ![]() |
|
quote: Fatal Beating ![]() ![]() |
|
quote: Pervert ![]() ![]() |
|
zo onduidelijk issie toch niet... ![]() ![]() |
|
quote: Hmm.. Dan laat ik het Imotep, op jouw risico ![]() Ik ga er nog verder mee klooien, dit is pas de 1ste digitale versie van het logo.. Hij is zo.. uhm.. kaal nu! ![]() |
|
vinden jullie deze nu het mooiste?? ![]() en idd.. ZO onduidelijk is hij nou ook weer niet dacht ik.. mijn ouders konden alleen de L in Fatal niet lezen, die lazen FataT.. *zucht* ![]() ![]() maar vinden jullie deze nou cooller offeh.. welke?? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Euj! welke vind jij trouwens mooi? ![]() ![]() |
|
zo... sorry als ie misschien beetje groot is.. maar dit lijkt er iig al een klein beetje meer op.. ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
hoe doe je dat,dat gloei, effect? ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Misschien is het wat om alle letters wat dichter bij mekaar te zetten of op een of andere manier met mekaar te verbinden ofzo ![]() ![]() ![]() |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote:is dat gratis? www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
eeerrrhhhmmm... dat zijn tutorials ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
leuk maar ik heb geen fotoshop.alleen paint shop pro en The Gimp, maar ik kan echt niks vinden... www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: Ik lees ook FataT. Sorry ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Tja de symmetrie heh... ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
idd ![]() enneh Chris.. dan moet je maar Photoshop nemen, wanteh... anders weet ik't ook nie ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
....... *snik* ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: Hey, mooi gedaan snaack! I.v.m. de lay-out van de website vraag ik me af of het veel werk is om de achtergrond zwart of transparant te maken en het logo donkerrood, wit of grijs. Alvast bedankt ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
dat lijkt me niet zo moeilijk om te doen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die achtergrond moet wel lukken jah maar die lettertjes volgieten? ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Misschien een leuk id om dat logo van Snaack dus op die manier van Sjaan te maken. En dan de letters eronder op die manier van SiQDiZ, zie pagina 7 van dit topic. Het logo van Chrishetmetaalhoofd, ook op pagina 7 vind ik ook erg goed. Misschien dat het teken in de cirkel dan nog anders zou kunnen, meer volgens het origineel. Maar ik ben al erg tevreden over het resultaat ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
quote: Ik kan dat wel even doen, welke kleur? en moet ik ook een plaats hebben waar ik hem kan uploaden ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |