|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dwaallicht!! Wat vind je van mijn (Fatal Beating) logo? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Te hoog ja, daar had iemand anders het ook al over... maar ik vind juist dat ie wel leuk kingsiz op de rug van een t-shirt past nu Maargoed, die oranje gloed hadden meer mensen problemen mee maar ik kan hem natuurlijk zo in een andere kleur zetten. en hij is idd een beetje 'pixelated' zoals je zei, maar ik weet niet hoe ik dat weg moet krijgen Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Hmmmz.... die oranje gloed ziet er ook een beetje overmatig gefotosoept uit. Kan je dat niet er wat natuurlijker uit laten zien? Wat minder, wat donkerder, evt. nog wat blurren of een filter eroverheen, wat noise erbij, etc. Wat 'echter' dus. Als je logo rechtuit is past ie werkelijk PRACH-TIG kingsize op de mouw van een longsleeve . Oh ja, en om dat pixelated weg te krijgen... misschien zelf overtekenen van een print en dan met een goede resolutie inscannen? |
|
quote: die gloed kan ik wel wat minder doen ja.. da's et punt niet zo (waarom noise, trouwens? dat vind ik juist lelijk) en ok, ik zal hem proberen wat uit te rekken zodat ie iets meer vierkant wordt, zegmaar. dat is toch wat je bedoelt, of niet? en ik zat daarnet ook al met dat 'uitveeg-vingertje' te kloten in fotosjop, daarmee kan je dat pixelated ook mooi wegkrijgen.. maar daar heb je wel een vaste hand voor nodig Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Een heeeeel klein beetje noise. En op het allerlaatst pas. Echt, maar 2 of 3 % of zo. Uitrekken, tja, als jij hem zo op deze manier mooi vindt, moet je het zo houden. Maar ik bedoelde eigenlijk 'Fatal Beating' naast elkaar, gewoon van links naar rechts dus. Je kan idd alle pixelrandjes wegsmudgen, ben je wel ff bezig denk ik zo... |
|
oooooooohhhhh zo! ja, heb ik hem helemaal voor nx symmetrisch zitten maken, pflrt.. nee ik vinnem zo juist wel mooi eigenlijk.. kzal wel vreemde smaak hebben ofzo iig, ik zal es kijken of er nog wat te redden valt Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Maar die L in Fatal Beating moet je nog wel veranderen. Je kan dan van symmetrie houden maar op t moment is het echt absoluut geen 'L'... Zenial |
|
mja, daar zit ik een beetje mee.. Ik weet dus niet hoe ik die L kan veranderen zodat de F ook een F blijft, zegmaar Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Dames en heren (Trevoc, Aroussa) Mijn schetsboek loopt al aardig vol met logo's, maar zoals al reeds eerdr gepost ben ik momenteel niet in de buurt van een fotosjop PC, en ik kom pas volgende week weer thuis, ergo --> dan zien julie je logo's. Dit slaat nergens op. |
|
O ja, en het internet sucky hier ook behoorlijk, en ik heb me de afgelopen 3 dagen beziggehouden om het weer werkend te krijgen, en dat is NU PAS gelukt, vandaar.. Dit slaat nergens op. |
|
ik kijk er naar uit |
|
quote: Okee nog een!!! HAAH! Dit slaat nergens op. |
|
shiet nou toch es op man Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
hmm.. hiermee kan je geloof ik dat pixel-gezeik ook wel oplossen: http://www.phong.com/tutorials/anti-alias/ Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
dit is alweer een tijdje ons nieuwe logo |
|
quote: ziet er goed uit ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
tnx |
|
yeah, die is zeker cool Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
ENFEEBLE is op zoek naar iemand die een logo wil ontwerpen voor ons. We willen graag symmetrie in het logo. Stijl: a-technische thrash met grunt en teksten over post- apocalyptische wereld [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-01-2003 15:17] |
|
quote: Dacht dat een van de kerels van Paratyfus jullie van een logo zou voorzien. Niet doorgegaan of beviel het niet?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
well, dat duurt nog ff zei sean (drummer van paratyfus). en stel dat het niet bevalt, dan kunnen we altijd nog vergelijken |
|
De voorlopige versie van de Imothep website is online: http://listen.to/imothep Let vooral niet op het logo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Snaack, zou jij aub ons logo nog aan kunnen passen. Hij is goed, maar het moet nog IMOTHEP worden ipv IMOTEHP. Het staat nu wel heel erg fout op onze site : http://listen.to/imothep Zou jij dat logo dan nog ff voor ons willen veranderen? En dan ff naar Sjaan of mij willen mailen? Bedankt alvast blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |