|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nouja, ten eerste, die letters zijn nie van mij, twas uhm, iemand's idee om die 2 te combineren. die driehoek is idd nogal bout en in paint gemaakt maar het ging mij om het idee opzich, volgende x zal ik het maar meteen in het net maken dan. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
ik ga ook nog ff klooien.. |
|
maar ik vroeg dus eigenlijk meer je mening over mijn Eigen logo, zegmaar Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ik vindt het zelf niet heel erg slecht, maar goed is ook anders. (is geen belediging hoor) Je zou allereerst de letter één kleur kunnen geven, i.p.v. omlijningen. Dit slaat nergens op. |
|
Volgens mij is er een totaal verknipt Napalm Death logo aan te pas gekomen voor dat Imotep logo. Ga je gedonder mee krijgen zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Om maar een ding op te noemen... Dit slaat nergens op. |
|
die letters heb ik niet gemaaaaaaaaakt iig mörke, als je het beter kan dan zie ik dat graag!! want ik wil nog steeds een heerschend logo hebben Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:Zeg ik dan dat je die gemaaaaaaakt hebt Ik zeg gewoon waar ze volgens mij vandaan komen en dat het niet interessant gaat zijn die letters te houden, meer niet. Hallo lange tenen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
En wat vinden we van mijn Rah logo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
een 1ste geschaafde versie: |
|
Tof gedaan Snaack!!! Ik vind hem echt mooi! Bedankt blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
excuses voor mijn wanprestatie en nu is het tijd voor Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: als ik weer inspiratie heb ga ik verder.. bedankt voor de compli ik heb alleen maar jouw schetsje digitaal gereproduceerd.. |
|
quote: nu staat er wel imotehp Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ja, zo schrijf je het.. Imotep bestaat niet.. |
|
Ey snaack, heel tof gedaan, prachtig! Alleen is de achtergrond nog altijd niet zwart, je komt wel in de buurt Logo lijkt me zo perfect, alleen de kleurtjes ff. Als napalm death exact hetzelfde lettertype heeft moeten we idd dat ontwerp laten varen. Aroussa zou het wellicht ook kunnen doen op de manier die bovenaan staat, dan kan het zwart van de lijnen gehandhaafd worden. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 27-12-2002 23:00] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Wow sommige mensen hier hebben echt skillz! Ik durf het haast niet te vragen maare zijn er mensen met die skills die nix te doen hebben en mijn naam in zo'n symmatrische band-stijl zouden willen doen? (Pieter Jan heet ik) Zou geweldig zijn! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Heeft iemand wellicht ideeen of voorbeelden voor een traditioneel BM-logo met daarin de naam Nordstorm verwerkt? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Euhm.... "Pieter Jan" in metal-logo-stijl is wel vreselijk Gay... Zenial |
|
quote: Maak je het toch evil And besides, kan ik er wat aan doen dat ik zo heet Maar als iemand het zou willen doen zou ik heel bly zyn "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Nibiru als metal-logo zou al een stuk toffer zijn denk ik... Zenial |
|
quote: Is ook goed! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Ik zie er idd wel erg het Napalm Death lettertypje in, en het ziet er een beetje té gePhotoshopped uit... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |