|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lijkt ut echt niet op Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
dude, ik had't niet tegen jou Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
aeropis: Je moeder. |
|
die opmerking leek anders tegen Iedereen die hem niet mooi vond of heb op dat andere bagger logotje leek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
niet zo happen jij Je moeder. |
|
k, ik begrijp geen ruk van wat je nu net probeerde te zeggen. anyway, dat Enfeeble logo is tof! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: inderdaad !... doe je dat met photoshop? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
zo beter orion? [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 18-02-2003 14:08] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: good old paintbrush en wat gladder gemaakt met photoshop ja Je moeder. |
|
quote: ja wat een mooi kruisje vet logo man Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-02-2003 14:09] Je moeder. |
|
quote: The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
p.s wat de fuck staat er trouwens kan er geen ruk van lezen ? maar das meestal zo,zaad logo zaad muziek [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-02-2003 14:11] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
fatal beating staat er duidelijk Je moeder. |
|
ik lees eerder eetai nogwat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: leek mij ook wel... beter dan in de gemiddelde logo's... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
waarom moet het altijd zo onduidelijk ? waarom niet een normaal logo? bedoel van mooi ken je het niet noemen (ok smaken verschille ) maar ik kon er echt geen fatal nogwat uithalen. dus ik vond hem onduidelijk het is ook onduidelijk in wat voor genre je zulk soort muziek moet invoegen tussen bagger of gejank bedoel hier niet die band mee maar gewoon de soort muziek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
en wat maakt jou dat, Orion? juist. plus dat je onze muziek nog geeneens hebt gehoord dus daar moet je ook je bek over houden dankjewel Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: ooeeeh mevrouw is op haar teentjes getrapt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik vind deze nog best duidelijk eigenlijk en idd, smaken verschillen.. ben blij dat je iig niet de band afzeikt aangezien je daar dus totaal geen reden toe hebt Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: ff relaxed ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:thnx The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
die was niet voor jou Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |