|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je hebt een ernstig probleem met het dunne lijntjes zichtbaar houden vrind. Ziet er niet echt lekke ruit zo. Dit slaat nergens op. |
|
Nou, sinds het andere topic (van bas_bin_laden) gesloten is (en terecht) zal ik hier jullie maar verder lastig vallen.. Wat BAs dus wou weten was: Bas_bin_laden:"Wat vinden jullie van ons bandlogo hierboven?" [dit bericht is niet gewijzigd door christhetmetaalhoofd op 19-01-2003] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dat 'gloeiende' heeft wel wat opzich.. maar kan de middelste letter niet lezen.. lol @ dat emmervol logo trouwens en voor Fatal Beating gebruiken we voorlopig ff deze.. dusss.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
dit vind ik eerder een punk / grunge logo... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: vind ik ook..niet zo mooi |
|
quote:Wil je punk en grunge aub niet op één hoop gooien. |
|
het nieuwe logo van enfeeble: ENFEEBLE |
|
quote:WOW GAAF SUPER |
|
niemand komt met iets beters! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: sorry The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: dank je, ik heb er erg lang over gedaan |
|
Ik ga binnenkort ook met death-grind project starten het zal nogal ongebruikelijk zijn omdat ik de enigste jongen in de band doe, ik doe btw de gitaar en grunt de naam is nog nie helemaal duidelijk we zouden eerst Avatar gaan heten maar die naam bestaat al dus we gaan nog overleggen wat nu de naam word zogauw ik heet weet post ik het hier mischien kunnuh jullie ff kijken of jullie iedeen hebben voor logo? Nabua Vonveilla |
|
quote: Doel je daarmee op je fatal beating logo? Een betere krijg je niet zo snel.. alhoewel.. je hebt geen smaak, dus dan zou dat nog best eens kunnen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hahaha ik snap nauwelijks wat deze zin betekend, maar ik begrijp hieruit dat jij de enige jongen in de band 'Doet'? Klinkt ranzig Zenial |
|
hahah, sorry mijn fout ik bedoel natuurlijk dat ik de enigste jongen BEN in de band, dus ik omringd door 5 meiden, klinkt een stuk minder ranzig of nie:D Nabua Vonveilla |
|
wow 5 dames in 1 deathgrind band waar heb je die gereanimeerd? |
|
wat je in kleine boeren dorpjes allemaal wel niet tegen komt blijft me verbazen:D Nabua Vonveilla |
|
mij dus ook... weet je zeker dat het vrouwen zijn? |
|
Dat klinkt wel heel erg raar Lafawijn! |
|
Lafawijn klinkt idd erg raar |
|
waarom vind iedereen Lafawijn zo raar is toch normale nickname? alleen dan orgineel haha Nabua Vonveilla |
|
maar je gaat dus death metal maken met breezerchicks? Die eigenlijk avril willen spelen? |
|
quote: Lijkt een beetje op Nawijn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hummz mijn naam heeft nix met nawijn te maken gebruik deze naam nu al 6 jaar duzz en zijn geen breezah chciks zijn wel echte metalaars Nabua Vonveilla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |