|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hier is ie dan... dis een test... hij is nog niet af maar ik ga pitte.... ben er zelf niet blij mee... morgen maak ik er nog een en ga deze afmaken... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
koel, maar iets te agressief idd, ben niet zo'n punten man als het op darkambient aankomt. luister eens naar m'n muziek en teken dan het logo dat jij er bij vind passen, dus op jouw gevoel.. |
|
ff tussendoor, dat trollskøgen logo is echt geweldig Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Heb je nou al eens wat muziek opgenomen? |
|
nee.. Fatal Beating ligt alweer half uit elkaar Misschien dat we met In Memoria wat op gaan nemen, vind Hamish vast wel leuk Ik zag hem zaterdag op Medusa nog Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
LOL |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Na al dat gezeik om een fukking Fatal Beating logo, ligt die band uitelkaar half ZM was zwanger van HET FATAL BEATING logo |
|
groot suc6 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehehe ja sorry de naam zoog anyway we zijn overigens nog niet uit elkaar ofzo hoor, we hebben alleen wat zanger-issues.. [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 25-02-2003 11:46] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
het enfeeble logo is nog steeds: ENFEEBLE |
|
valt me op dat hier altijd dezelfde mensen zitten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat komt omdat dat degenen zijn die dit topic al vanaf het begin volgen.. als je een topic ziet staan wat al meer dan 30 pagina's heeft dan ga je't niet zo gauw nog ff lezen en weer reageren denk ik.. plus dat de rest waarschijnlijk gewoon geen bandlogo nodig heeft (of geen zin heeft om er een te maken voor andere oid) Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
of liever iets zelf maakt/bedenkt dan dat iemand anders dat doet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
als ik iets niet kan... |
|
ja of dat, of iets anders.. who cares anyway Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
nou ja Als als ik ooit een Echte(Thrash) band ga oprichten dan zou ik iedereen hier om een logo vragen te verzinnen. maar ja het is toch bijna onmogelijk een een thrash band te vinden,tegenwoordig spelen alle mensen alleen maar death/black metal (allemaal 1 pot nat lijkt allemaal op elkaar) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: vond je die van mij niet leuk? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Dat logo is pijnlijk voor mijn modem hier |
|
Aroussa is het niet handiger om eerst een band compleet te krijgen en dan pas dingen als een logo te gaan maken? Straks zitten heir weer mensen voor de kat zijn kut dingen te ontwerpen. |
|
ik vraag hier niemand om een logo. en Fatal Beating was compleet trouwens, kan der ook niks aan doen dat iedereen zich aan de zanger ergert en dat er niet valt te communiceren met de gitarist.. ik zal het nooit meer doen hoor, Jenje, vergeef mij!! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: is inderdaad niet zo heel relaxed... Maar FB kan de prullenbak in The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
sorry Meulen.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: no problem, loved doing it ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |