|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm.. Mooi! (Zelf gemaakt?) Maar er staat .. Terror? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Mijnus heerscht nog steeds het meest Dit slaat nergens op. |
|
die kan ik dus echt niet lezen ej maar mörke, maak ook es een logo voor mij(alsjebliiiieeefffttt?? ) Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Staat Sentinel he? maar ik zie nergens de I maar ik vond eigenlijk die andere van jou iets mooier |
|
duurt ff voor je em ontcijferd hebt maar lopen de T en de I niet in elkaar over of iets dergelijks? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:tja ik kan niet ontkennen dat ie wel erg gaaf is! Waarmee heb je dat gedaan? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hier een voorbeeld van een bandlogo van een band van een vriend: ik maak hun website, en het logo moet er nog op, het lukt alleen niet goed hem te maken in paint. Misschien dat iemand hier onderstaand logo zou willen digitaliseren? Eventuele nieuwe creaties juichen we ook toe. Het teken moet wel leesbaar zijn, in een oogopslag moet je zien dat er IMOTEP staat. Ze spelen death metal btw. Idee voor logo, let niet op de slechtheid v/d schets: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Je kan hem inscannen en dan met Paint bewerken, tenminste, zo heb ik ook een keer iets "mooier" gemaakt. Dan kan je de lijntjes rechter maken en zo.... |
|
quote:okay ik ga aan het werk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ben ook aan het proberen |
|
quote: meer bier Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
umm....mijne wordt niet echt mooi, dus ik laat het er maar bij, was ook eerste keer, moet nog even wat leren en uitproberen en zo. sorry, hoop dat Chris meer succes heeft |
|
quote: Jammer, iig bedankt voor het proberen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
waarom wil nou niemand mijn logo maken? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Jammer dat het je niet gelukt was moordlustige hamster. Ik speel dus in die band Imotep, waar Sjaan een website over maakt. Alle ideeen voor een logo zijn welkom!!! Alvast bedankt voor de moeite blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: ik wil het nog wel keer proberen, maar mag het ook anders zijn dan die schets? En wat voor stijl is het? |
|
Onze muziekstijl is Death metal. Het is wel anders dan de gemiddelde Death metal band. Op de site komen ook nummers, dus dan moet je maar ff luisteren Het bandlogo mag ook anders, dit had ik bedacht. Een piramidevorm omdat Imotep ook met Egypte te maken heeft, vandaar. Maar leef je uit, alle ideeen zijn welkom blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Napalm Death style |
|
quote: Toffe letters, alleen misschien mooier met nog het logo erboven, bedankt iig! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
zat net op me broers computer, die heeft Photoshop en zo, maar zit nu op me eigen, hij wouy daar weer op, en heb nu geen photoshop...maar hij werd toch niet mooi, maar ik kijk andere keer wel, mrogen of zo |
|
quote: Als het niet lukt lukt het niet he, je hoeft je er echt geen zorgen over te maken verder.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Weet ik maar is wel leuk eigenlijk, al moet ik het nog wel leren |
|
zelf vind ik hem niet geslaagd, ik ben nog bezig met een nieuwe.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |