|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo, nu is het kantje boord, maar zo is ie wel redelijk dacht ik zo The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik vin em wel okee hoor.. Dit slaat nergens op. |
|
Danku Achja ik ben ook maar photoshop noob dus ik klungel maar wat. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: is ie zo een beetje goed, ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Bruut! Deze vind ik nog mooier dan de vorige versies! |
|
BRUUT Nabua Vonveilla |
|
|
|
hij wordt wel steeds gaver he |
|
Dit is waarschijnlijk het uiteindelijke logo, maar als er hier nog creatieve mensen zijn die denken dat ze er iets mooiers van kunnen maken mogen ze dat natuurlijk doen, graag zelfs. |
|
quote: wow ! netjes gefixed ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
hmm..ik heb het ietjes veranderd, vond dat groene iets minder en iets aan de vormgeving gefixed..maar hij was al wel erg goed hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 10-02-2003 19:29] |
|
o jezus... Binnenkort een demo opnemen, en we hebben nog steeds geen logo |
|
quote: vind je het logo van B6R6A6M of van mij niet mooi genoeg dan? En hoe moet het er volgens jou uitzien dan? |
|
quote: hoe heet die band? en Morgil ... nice work ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
oeps..foutje..ik dacht even dat Terdor de band van aerodis was. Bedankt trouwens Meulen35! |
|
neej Terdor is van Bram en mij./... Nabua Vonveilla |
|
quote: Mooi gedaan, maar ik vind de (meer puntige) vormgeving van Meulen toch iets mooier. En dat groene, smaken verschillen. Ik heb bekeken hoe verschillende kleuren eruit zagen maar vond groen van die kleuren het mooist. |
|
yeah, ik vind dat Terdor logo prima werk hoor |
|
'k vind ze allemaal wel strak ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Hee Aerodis ik heb nog een poging gewaagd voor Enfeeble Voor mensen die nog met het basisontwerp willen knoeien: hier www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Heerschende logo's allemaal mensen! Gaat zo door en jullie zullen spinazie eten! Vooral den deze en den deze: |
|
quote: als je nou die onderste 'dingen' weglaat is ie een stuk beter volgens mij... No meat is sweater |
|
Gezocht: een logo voor - die Blutleuchte en - Cloama Maar vooral voor die Blutleuchte. Een ambient project, sjamanistisch georienteerd, NIET ambient à la Mortiis of Dargaard of zo, veel duisterder en ontoegankelijker. Die Blutleuchte betekent overigens 'bloedlamp', en slaat onder andere op ons DNA in ons bloed (dat dus kan oplichten zegmaar, omdat het in zich heeft wat we zijn). Het moet er uitzien alsof het een professionele 'typeface' heeft, dus niet echt schetsmatig. Ik heb helaas geen mp3 beschikbaar. *edit* Cloama is vergelijkbaar, maar met iets meer een SF-achtig theme. Al kan dat ook best vervat zitten in Die Blutleuchte. Zie maar All efforts are welcome. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 13-02-2003 0:15] |
|
jouw projecten? mp3 zouden erg handig zijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |