|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ziet er grappig uit, meer Sepultura achtig ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Nu je het zegt ja, een beetje cliché is het wel, hehehe. Maar ja, wat wil je in een pruts-schetsje van 2 of 3 minuutjes? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dit vind ik wel iets voor 2 a 3 min... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
zou je zo iets ook voor mij in 3 min in elkaar kunnen flansen? |
|
Heiden, nog bedankt voor t ontwerp, ik bewaar m, misschien kan ik er iets mee, is iig al beter dan mijne |
|
quote: ja dat zou kunnen, als ik een scanner zou hebben The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ken je geen mensen met scanners? |
|
quote: 'k zal kijken, en zal ook ff een schetsje maken ... i'll do my best The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Geen dank, ik heb hem nu iets netter getekend met betere E's alleen is de S nu mislukt. Ik zal hem zo posten. Effen op mijn communitie zetten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kriebel de krabbel. De symmetrie is wel weer de mist in gegaan, maar misschien kun je er iets mee. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dude, dat is niet binnen de fokking lijntjes! |
|
alleen jammer dat de I een beetje de mist in gaat verder zeer tof! |
|
quote: Thanks. De I is inderdaad een beetje in de verdrukking geraakt, ja. @Slechtheid, binnen de lijntjes tekenen is niet evol! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tsjongejonge, moet ik em overtrekken voor jullie? Dit slaat nergens op. |
|
Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat ziet er goed uit Mörke! Je bent alleen de I vergeten, nou ja, Sentnel is ook een coole bandnaam, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 18-12-2002 17:36] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
dom van me... Dit slaat nergens op. |
|
now we're getting somewhere heeft in de verre verte zelfs iets mee van de 'Sentinel' in het Sentinel Beast logo... Maar Sentinel was toch zo'n portugese/spaanse (dat was toch hun taal) uit het begin van de 90s... False Reality LP f zo... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Sentinel 5 is wel een band... Dit slaat nergens op. |
|
Zo beter? Ik vond em er voor beter, maar ja... Ik denk ook dat de absolute leesbaarheid geen must is, en dat die I wel ergens uit kan worden gehaald. Dit slaat nergens op. |
|
tja de symmetrie gaat er uit als je de I ertussenpropt. ik ben nog steeds benieuwd wat Sean voor logo aan het maken is voor Enfeeble |
|
Ziet er aardig uit, ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
haha Tof opgelost Mörke! |
|
quote: er zit "duidelijk" wel een I in hoor... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |