|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch vind ik het niet netjes om dat zonder te vragen van iemand te doen die je ook nog eens vaag kent. Dit slaat nergens op. |
|
quote: we wonen in friesland Trieste gast |
|
quote: Ik ben geen metalhead! En wil je het de volgende keer vragen? En, ik zou 'nee' gezegd hebben. Dus ik verzoek je vriendelijk een metalhead te zoeken die het wel OK vindt. BVD! |
|
quote: Weest u zo vrij uwer ail te bekijken, ik heb 3 ontwerpen gemaakt voor die website. Dit slaat nergens op. |
|
hey mark, als je echt helemaal niks meer te doen hebt |
|
quote: Ze zien er vet uit, behalve dat tweede ontwerp. Die was nogal gay. Ik vond vooral de bovenste heel erg vet. Maar ik meel nog wel ff zodra ik van de rest van de band weet welke ze willen. iig bedankt!! Trieste gast |
|
ik ben met beastial eens. No meat is sweater |
|
quote: Ach jeezus.. Omdat ie oranje en wit is, is ie dus gay? Metalheads zijn zo VERSCHRIKKELIJK conservatief! Dit slaat nergens op. |
|
quote: [offtopic] heeeee Erwin ben jij het me: het vriendinnetje van een vriend van je grote zus [/offtopic] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Perenerende peereenheden! Jongens van Intestterror, hebben jullie mijn mail gehad? Ik heb een werkend voorbeeldje van de site gemaakt, is nog niet helemaal af natuurlijk, maar hij staat op: www.nattekrant.net/~mark/intestterror Dit slaat nergens op. |
|
ziet er goed uit ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ziet er idd mooi uit Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: eeeh.. het ziet er inderdaad vet uit, maar ik meende gezegt te hebben dat we voor het eerste ontwerp gekozen hadden, en dit is het derde ontwerp ?! Trieste gast |
|
quote: KNUPPEL! dit is ontwerp 1.... kijk je mail nog maar eens na... Maar ik maak em wel overnieuw. Dus, Iemand nog een website nodig? Dit slaat nergens op. |
|
Kijk dan VOORAL naar de bestandsnaam.... Dit slaat nergens op. |
|
dubbelpost... [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 27-03-2003 11:26] Dit slaat nergens op. |
|
sorry sorry... mijn fout..ik heb je al een mailtje gestuurd.. het is dus ontwerp 3 [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 27-03-2003 11:28] Trieste gast |
|
quote: is geen probleem. Dit slaat nergens op. |
|
bedankt! Trieste gast |
|
maar.. iemand dus nog een site nodig? Vervangen we je logo ff, en hij ziet er dan zo uit: http://www.nattekrant.net/~mark/intestterror Dit slaat nergens op. |
|
beantwoord dat laatste mailtje van mij maar niet, ik snap em al.. Trieste gast |
|
Dus.. Beste Intestterror lui... Hier issie dan: http://www.nattekrant.net/~mark/intestterror2 Haha, wel luxe he, 2 sites Dit slaat nergens op. |
|
quote: quote: Ok, kan je wel weer zien dat ik vaak op Algemeen kijk. Als nog. Dit was het origineel, [MS Paint logo, pixel voor pixel ] [Dit bericht is gewijzigd door Godless op 28-03-2003 21:52] |
|
kan dus niet.... [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 28-03-2003 21:51] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |