|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik stel voor dat de achtergrond transparant wordt, mocht dat lelijk worden, dan gewoon zwart. De letters kunnen denk het beste grijs worden. (#d2d2d2) In principe vind ik je huidige logo al erg goed, maar als je het nog meer kan verbeteren hou ik je niet tegen. Harstikke bedankt voor de moeite die je erin steekt! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
De naam van onze band is nu definitief: Imothep Sorry voor de vele verwarring Even wat informatie over de "echte" Imothep: Imothep was iemand die bekend stond om zijn wiskundige brein en inzicht. Hij is bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de allereerste hersenoperatie, het zetten van been en armbreuken en meer medische zaken. Tegenwoordig zweren onze artsen de eed van hypocrates (of zoiets) maar eigenlijk moet dit de eed van Imothep zijn. Hij leefde namelijk veel eerder en heeft dus veel dingen eerder uitgedacht. Tevens was hij een briljant architect, hij is verantwoordelijk voor de bouw van vele monumenten in Egypte (pyramides) en is eigenlijk het brein achter een hele hoop zaken. Het vreemde is dat zijn graf nooit gevonden is, zeker is wel dat het in de buurt van de Pyramides van Cheops moet liggen,maar niemand weer precies waar. Wat wel zeker is uit de geschriften uit de oudheid is dat in zijn graf zeer waarschijnlijk veel van zijn geheimen begraven zijn over toverformules, zijn wiskundig inzicht, en prachtige dingen als schilderingen. Naar zijn graf word nog altijd gezocht en als je de archeologen moet geloven is het vinden van zijn graf van zoveel meer waarde dan bijvoorbeeld het graf van Ramses de tweede. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Snaack, het is dus Imothep Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Nog ff voor de mensen die dachten dat het Imhotep moest zijn: Imhotep was een hoge ambtenaar onder koning Djoser uit de 3e dynastie. Hij was hogepriester in Heliopolis en hoofd bij de bouw van piramidecomplec bij Djoser. Later gold hij als de 'uitvinder' van het bouwen met steen. Als wijze en held van de beschaving werd goddelijke eer verleend. In de late tijd werd hij zoon van de god Ptah genoemd en vooral rondom Memphis vereerd in eigen cultusgebouwen blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
ImotHep en niet ImoteHp dus.. Ok! |
|
quote: hoe staan de zaken hiermee? al iets klaar? |
|
nou dat vroeg ik me dus ook af! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: No meat is sweater |
|
anders doe je het toch net als Ophthalamia: Maak er Imhotheph van Zenial |
|
quote: Nee joh, Imhothehph! |
|
Ihmhohthehph Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Tss, ontopic jah anders zeg ik dat je logo zuigt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dat mag je ook gewoon wel zeggen hoor, ik zi nml al 4 dagen te wachten op kritiek, maarja Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Nah, hij zuigt ook helemaal niet Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb ook nog steeds geen kritiek op mijn logo gehad Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kramy, je logo is lelijk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: hehe, daar wachtte ik op Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kramy ik vind die van jou wel vetjes, heb je di zelf gemaakt onnie? en Sjaan dankjewel Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: mjah... Het was mijn allereerste computer made logo ooit! En ik vind hem zelf dus ook behoorlijk zuigen Maar goed, bedankt voor het compliment Hij is vergeleken met veel andere bandlogo's wel origineel in ieder geval, maar ik vind de letters nog te duidelijk en het hele logo een beetje saai... Het mag van mij allemaal wel een tikkeltje agressiever en chaotischer Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nou ik vinnem leuk.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Bedankt Dit geeft mij motivatie om verder te klussen.. Maar eerst een bandnaam verzinnen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Whaha, als je dus kritiek krijgt heb je geen motivatie om je te verbeteren. Als je lof krijgt wel, beetje krom hoor. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Kan iemand een bandlogo maken voor mij? Wij noemen Inhuman Torture en spelen black-metal, maar er maar iets evil van. Alvast bedankt(stuur het naar forced_life666@hotmail.com maar door, of post het gewoon hier) Christians hope... Satanists know |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |