|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 07-01-2003 16:08] Dit slaat nergens op. |
|
quote: |
|
Nou Aroussaars.. wil je em? Laat die andere kerel anders eens commentaar geven... je zit toch met meer in een band dan alleen jij? Dit slaat nergens op. |
|
ik vind het wel een goed logo, misschien een beetje te strak, maare ... ja wel gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 09-01-2003 10:34] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Iemand zin om een bandlogo te maken? De band heet "Wollstonecraft" en speelt melodieuze death-metal ('göthenburg' zeg maar). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: "Woll - stone - craft"??? Stone en Craft snap ik nog, maar wat is woll? Zenial |
|
quote: De volledige naam van Mary Shelly (Frankenstein, weet wel?) is Mary Wollstonecraft Shelly. Vandaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb iets geprobeerd, wil ik hem mailen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Nee, gij zult hem hier posten! Zenial |
|
quote:na nah ikd acht het niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
wollstonecraft, ok ok het is een foto van een tekening, dus de kwalliteit is brak, maar misschien dat iemand hem kan fotoshoppen // iets aangepast met photoshop// [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 09-01-2003 11:50] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Spiderman? |
|
quote: Spiderman is stront vergeleken met de spin der spinnen Ungolianth! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
vlam! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Damn! waarom doet mijn animated gif het niet?! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: is je logo zo wazig? of ligt het aan mijn beeldscherm The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Die is behoorlijk cool, hoor! Dank je! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:die is zo wazig ehe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Is er een mogelijkheid om 'em iets minder wazig te maken? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:ff knoeien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wacht vol spanning... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:'t is redelijk mislukt ik had de tijdelijke bestandjes al weer gewist aangezien ik met een sitelayout was begonnen die veek geheugen eistte tenzij: tebinst da'k bezig ben, ik kan hem ook heel veel verschillende kleurtinten geven, vb [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 09-01-2003 12:20] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Nou nou, deze ziet er toch al een heel stuk beter uit, niet! Ik zal 'em zeker voorstellen aan de andere leden. Ik vind 'em te gek! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |