|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: staat nergens edit dus.... vandaar, mijn nobele exusses The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Mooi logo! |
|
quote: De post van Mörke dan erna? "...dom" Hij heeft het logo veranderd en toen teruggezet onder de zelfde URL, dan is editen niet nodig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: oeps... nu al te veel wijn op The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Moet kunnen. Hoe vind je hem? Ik vind het er best aardig uitzien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: jazeker ziet er goed uit ! 'k ben zelf niet zo voorstander van computer tekeningen... zijn mij iets te strak, zit niet zo veel sfeer in, maar das mijn mening The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Zònder de 5 ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Maar hoe wil je em dan? Ik zou zeggen dat je em, als je dat wil, met fotosjop ofzo een opsodemieter geeft tot een ruis-splatter-flots-logo en dan heb je ook wat je wilt. Maar i.p.v. te zeuren, maakt u allen zelf een logo! (dan ga ik er ook een zelf verzinnen!) Dit slaat nergens op. |
|
quote: uhm... sepultura.. in de beginjaren?! |
|
kj, meteen even van dit topique gebruik maken wat vinden jullie van mijn logo dit is nog niks definitiefs, gewoon potje fotosjop. de band speeld op dit moment dus Callenish Circle en Eria D'Or (en ja we bestaan pas een week) dus zo een evil logo hoeft het volgens mij niet te zijn.. net als in't geval van flipje met zn logo zijn ook bij mij tips welkom, en als iemand het beter kan: gaarne Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: ha! Ziet er wel leuk uit hoor, het is alleen overduidelijk gephotoshopt. Ik photoshop zelf ook veel, maar eigenlijk zou je eens Paintshop Pro moeten proberen om dat logo te berwerken..maakt het toch wat unieker. Ook lijkt de t in beaTing teveel op een Christelijk kruis, misschien een idee om het om te draaien? De F is ook nietecht duidelijk, lijkt meer een T..of ligt dat aan mij? iet om je logo af te zeiken hoor!! Ik geef gewoon opbouwende kritiek..ofzo.. [edit] zal ik even proberen iets leuks te maken als ik vandaag even de tijd vind? [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 20-12-2002 10:26] |
|
Logo van mijn band Morte Aeterna (+ bandfotootje ... intro plaatje van onze site ... kon zo snel even niet een plaatje van alleen het logo vinden ...) |
|
quote: Sorry, afgekeurd. Het ziet er uit alsof je gewoon een standaard lettertype hebt gepakt, daarmee de bandnaam hebt geschreven en er dan 1 filtertje eroverheen hebt gegooid. Tip: Steek er meer tijd in, dat zie je meteen... Zenial |
|
Tip, laat het iemand doen die er meer ervaring in heeft (Mordheim bijvoorbeeld, hij heeft ons prachtige logo gemaakt!) |
|
dat logo van hammerfall is trouwens ook wel ontzettend makkelijk he.. |
|
quote: De band is dan ook ontzettend makkelijk ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Gaaf logo mörke bedankt bier voor jou In de tussentijd had ik zelf nog wat lelijks in elkaar geflanst, k denk dat we die van mörke gebruiken. Maar toch wilde ik ff jullie mening horen. K heb er (ondanks dat ze erg lelijk zijn) toch wel lol in om logo's te maken en wil jullie mening en tips horen. Zodat er misschien ooit iets redelijks uit komt. Jullie hadden de tip om m chaotischer te maken, denk dat dat wel gelukt is. Naja Brand maar los |
|
Ik zal nog wel eens een logo maken.. Dit slaat nergens op. |
|
Wat denkt u hiervan. Is misschien wat TE Black voor jullie he...? Dit slaat nergens op. |
|
Black? nee man het is veels te smoooth voor Black wel onleesbaar: goed punt! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Symmetrie heerscht! |
|
Hmm, onleesbaar, ik heb wel moeite gedaan om het leesbaar te houden Dit slaat nergens op. |
|
Blackmetal a la Mactatus, Seth, etc.. Zulke black dus. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |