|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jah dat wel, maar ik bedoel... dat linkse streepje van die T is veel korter als die rechtse, en dat streepje dat boven alle andere uitsteekt van de T heeft een heel rare kromme punt. Terwijl alle andere stekels en strepen wel gewoon recht en puntvormig en symetrisch enzo zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Een heilig kruis ! Gij Christen ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nee, Iets anders.. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Dingetjes die Paul niet leuk vindt idd. |
|
quote: Die i?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
uhm.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Zeg niet lullig bedoeld, maar als je de eerste de beste janlul op een of ander forum een logo laat maken voor je band, zal je wel nog geen longsleeves hebben denk ik zo.... Lijkt me geen argument. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hehe, ik ben ook maar een amateur hoor, sorry voor de vraag dan maar Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: BULLSEYE! Dit slaat nergens op. |
|
jamaar stel dat zucht Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Nada di problema... Ben allen geen filantroop, en dan weten anderen dit ook alvast. Dit slaat nergens op. |
|
quote: HA!! (uitroep van triomf) [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 06-01-2003 16:21] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wat is daar mee dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: geef nou maar toe, je was em gewoon vergeten! [of doelde je op dat mooi verwerkte hakenkruis in het logo? ] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 06-01-2003 17:01] |
|
Er zit geen hakenkruis in het logo Ik vergeet geen i twee keer... (Een Mörke stoot zich..) Dit slaat nergens op. |
|
And 'A Big Fuck You' to all those people who decide to have a-symmetric band-names! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik zie hem ook niet? quote: Ghehehe noem de band dan gewoon "Fatal BeatingnitaeB lataF" Zenial |
|
door slechtheid quote: quote van mij quote: bekend met de term fokken/grapje? |
|
Nee sorry. Ik ben True, dan heb je geen Humor. (Dwaalicht, dit is toch iets wat zelfs JIJ grappig moet vinden ) Dit slaat nergens op. |
|
Maar Aroussa.. wil je em hebben of niet? Dit slaat nergens op. |
|
Zekere zaken hier zijn wel grappig, ja . Is er al een logo voor BMBZN, eigenlijk? |
|
Mörke ik vinnem wel koel, alleen die i is echt belachelijk |
|
BMBZN is helaas, na hun eenmalige Minitour door Veenendaal, opgeheven. Dit wegens muzikale verschillen en bier. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |