|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
logo had ik gister nog op het tshirt van een gastje gezien... Zenial |
|
gaan we nou logo's lopen posten? |
|
Pff.. Dit slaat nergens op. |
|
Komt ie: Dit slaat nergens op. |
|
Maar, die is niet zo heel erg goed.. (heb een kater) komt er nog een morgen ofzo.. Dit slaat nergens op. |
|
Hehe beetje ERG science-fiction logo Zenial |
|
quote: Das een erg heerschend logo zeg.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
|
|
quote: Prachtig! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Suck on This Motherfuckers! Dit slaat nergens op. |
|
Mooi rood kruis. Draai het anders om voor de verandering ! Ik, Wil Schuurman |
|
lol VUIG, zelf gemaakt? mörke, hij's wel geinig, maarrehm.. wat ahd je in godsnaam gezopen de nacht ervoor? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
OKeee... Aroussa krijgt geen logo's meer. ZE ZIJN BRILJANT!!!! Ik wil nix anders horen! Dit slaat nergens op. |
|
quote: |
|
ey how es... die is wel heel vet Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Kijk. zo hoort het! Dit slaat nergens op. |
|
godverdomme je kan hier ook geen scheet laten of er staan alweer 4 posts bij Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: mörke, kun jij niet dat logo v. Imothep verbeteren door die letters om te draaien en de achtergrond zwart te doen? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Wel mooi, maar die stekels zijn allemaal gelijk aan elkaar en recht enzo, behalve die van de grote T in het midden. Ziet er een beetje raar uit. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
maargoed @ Mörke Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Wat? Waar HEB je het over... Ik ben geen Photoshop-gratis-monsterverstrekker... Ik maak alleen maar logo's omdat ik het leuk vindt... Krijg er toch ook nix voor... Dan ga jij met je Shadowlands Design gezeur zeker mij wegconcurreren met mijn eigen werk? [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 06-01-2003 16:15] Dit slaat nergens op. |
|
kvin't juist wel vet met zo'n ster thingy in't midden Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Morke is gewoon true en hij heerscht. Dan krijg je dergelijk gedrag. |
|
Echt NIemand nog iets aan het logo opgevallen? Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |