![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
logo had ik gister nog op het tshirt van een gastje gezien... Zenial ![]() |
|
gaan we nou logo's lopen posten? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Pff.. ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Komt ie: ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Maar, die is niet zo heel erg goed.. (heb een kater) komt er nog een morgen ofzo.. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Hehe beetje ERG science-fiction logo ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Das een erg heerschend logo zeg.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Prachtig! ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Suck on This Motherfuckers! ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Mooi rood kruis. Draai het anders om voor de verandering ! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
lol VUIG, zelf gemaakt? ![]() ![]() mörke, hij's wel geinig, maarrehm.. wat ahd je in godsnaam gezopen de nacht ervoor? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
OKeee... Aroussa krijgt geen logo's meer. ZE ZIJN BRILJANT!!!! Ik wil nix anders horen! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
ey how es... die is wel heel vet Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Kijk. zo hoort het! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
godverdomme je kan hier ook geen scheet laten of er staan alweer 4 posts bij Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: mörke, kun jij niet dat logo v. Imothep verbeteren door die letters om te draaien en de achtergrond zwart te doen? ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Wel mooi, maar die stekels zijn allemaal gelijk aan elkaar en recht enzo, behalve die van de grote T in het midden. Ziet er een beetje raar uit. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
maargoed ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Wat? Waar HEB je het over... Ik ben geen Photoshop-gratis-monsterverstrekker... Ik maak alleen maar logo's omdat ik het leuk vindt... Krijg er toch ook nix voor... Dan ga jij met je Shadowlands Design gezeur zeker mij wegconcurreren met mijn eigen werk? [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 06-01-2003 16:15] Dit slaat nergens op. ![]() |
|
kvin't juist wel vet met zo'n ster thingy in't midden Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Morke is gewoon true en hij heerscht. Dan krijg je dergelijk gedrag. ![]() |
|
Echt NIemand nog iets aan het logo opgevallen? Dit slaat nergens op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |