|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik waardeer zowiezo dat je dat schetsje al voor me hebt gemaakt! |
|
quote: heersch geeft niet misschien wilt iemand anders zich er ooit nog aan wagen ik ga nu in ieder geval pitten en voor 4 jaar trug lang niet slecht! |
|
quote: thnx !... truste The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Kun je ook wat met Terdor dan? Nabua Vonveilla |
|
quote: ruig en dood logo? zal vannavond er wel es mee bezig gaan ... en waar is de jouwe? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Dus 4 jaar geleden was er een black metal band met de geniale naam Punaise en die zijn nu nog niet doorgebroken? Damn, wat is daar fout gegaan??? Aan de naam kon het in ieder geval niet liggen Zenial |
|
Morke: al wat gemaakt? |
|
Ik weet het, dit is niet vet. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quasi onleesbaar zelfs... maar dit is tegenwoordig toch geen norm meer. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: ja dat vind ik nu ookal zo raar The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: ik heb hier al wat schetsen liggen, zal ze zo snel mogelijk es proberen in te scannen Nabua Vonveilla |
|
Snaack, Imothep is je veel dank verschuldigd wat betreft het logo, er zijn zelfs al shirts gedrukt met het logo. Bedankt dus! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Sjees, die I lijkt wel een stropdas. Gay. |
|
quote:ROFL!! 't is nog waar ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
misschien neem ik niet eens een logo voor enfeeble. krijg toch lekker aids! |
|
sorry hij is scheef... // iets veranderd // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 06-02-2003 20:26] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Bruut logo meulen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Prachtig gedaan Meulen, heel erg bedankt! |
|
dank u The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
is wel vet ja!!! alleen zouden de letters wat meer inelkaar verweven kunnen zitten Nabua Vonveilla |
|
quote: inelkaar verweven... minder leesbaar dus.. kan het proberen... ben alleen met pen iets beter dan met photoshop ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
thnx... ik wardeer het zeer wat je voor Terdor doet... Nabua Vonveilla |
|
meer ga ik er niet aan klooien... denk zelf dat ie dan verrot gaat worden... 'k zal nog es verder gaan... //updated// [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 06-02-2003 21:00] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
dis al veel beter!!!! Nabua Vonveilla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |