|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij is zeker mooi ja , gemaakt met photoshop?? Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote:Paint Shop, Pro Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
damn ik ben al een uur bezig met die animated gif .. Doet hij het eindelijk , loopt ie hem niet Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: als je het over je user icon hebt, hier zie ik hem toch wel 'lopen' hoor, ook al zijn het maar drie plaatjes... Zenial |
|
ja? oow dan zal het wel aan deze macintosh liggen ...klotedingen zijn dat. Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote:of je firewall die te scherp is ingesteld Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: die heeft wel iets hoor..onleesbaar |
|
quote: lijkt net een engeltje, of elfje, wel een goed logo voor een chick band |
|
whoow! die is keivet!! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Nou.. Aroussa blijft een beetje achter met haar antwoord... Dit slaat nergens op. |
|
quote: OK... een Chick band... Right... Dank je Dit slaat nergens op. |
|
Wat zie ik daar in mijn ooghoek? een heilig kruis ! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Gewoon een T. |
|
quote: fewww... ik schrok al Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
kom op... IK... een kristen!!! NEEEEEEE Dit slaat nergens op. |
|
nou sorry voor mijn late reactie kzal em aan de bandleden laten zien, (en ja gvd ik zit met anderen in een band maar die zitten egwoon niet op dit forum) ik krijg er geen kippenvel van moet ik zeggen, maargoed Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
maar heel erg bedankt voor de moeite als de jongens (gvd geen chick-band) em cool vinden gebruiken we em alsnog, uiteraard khou je op he hoogte Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: deze vind ik vet Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: OK... nou.. het is graag of niet Dit slaat nergens op. |
|
quote: thnx The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Trieste gast |
|
ik ben nog steeds op zoek naar een Enfeeble logo. nergens te vinden |
|
quote: www.google.com |
|
quote:Maar IK heb er toch 1 gemaakt ? hahaha nee or ik weet het, hij is gewoon mismaakt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |