|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind hem niet verkeerd hij is in ieder geval VEEEEEEL beter als dan die ik had |
|
hahah danke ik hou er niet van om me aan het ontwerp te houden... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
MOOI! hoe kom je nu aan deze? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Niet verkeerd, niet verkeerd... wel leuk gedaan, gewoon een font genomen en bij getekend, erg leuk |
|
quote:ja het geeft echt die "the-x-files" sfeer! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hij is wel mooi gedaan en zo, maar wat voor stijl speel je dan? |
|
nohh zoals ik 5 blz. geleden al zei, we spelen nu (ja we hebben nog maar 1x geoefend) iig een nummer van Callenish Circle. willen een beetje death metal gaan doen enzo.. death/heavy.. blahhh, zoiets Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
nah, laat ik het zo zeggen: Hij is niet verkeerd! ik vind hem mooi, en voor zoveelste keer: ik zou het neit beter kunnen maar ik vind hem mooi! beter dan die je de eerste keer liet zien |
|
nah.. nahja... tnx.. (btw, ideen zijn nog steeds welkom!!! hij kan altijd NOG genialer *kuch*) Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Speciaal voor roussie ! [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 26-12-2002 0:18] Ik, Wil Schuurman |
|
hahaha |
|
ehheheh http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hehe, een hippie logo voor een lief klein hippie meiske Life doesn't get much better than this! |
|
Laat maar, weet het al [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-12-2002 0:34] |
|
*edit* Geloof dat hij het niet meer deed maja, zo bijzonder was hij nou ook weer niet [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-12-2002 0:49] |
|
*dubbel lig* nou Snagger dankjewel.. dat ik dat nou nog eens van JOU mocht krijgen.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Hamster die van jou doet et niet oh juist, nouja, nvmd [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 26-12-2002 0:51] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: komt omdat ik via me mail naar oud mail adres had gestuurd, maar zodra ik die afmelde of zo, was hij weg |
|
logisch. ontopic! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ziet er tof uit chris! Misschien dat je alleen de lijntjes in de cirkel meer volgens het ontwerp kan laten lopen en het lettertype van imotep iets anders. Harstikke bedankt iig Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Tja, ik zou toch gaan voor de wat cleanere letters (a la Immortal, Dark Tranquillity, Dimmu Borgir) Als je daar dan een mooie bewerking van dat logo boven zet. Wat betekent dat Driehoeks-teken eigenlijk? aan de naam van de band te horen zal het wel iets met het overwinnen van de dood en het eeuwige leven te maken hebben... Ik zal (as ik weer thuis ben, bij mijn fotosjop peecee) eens een poging wagen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik wel hoor... Duurt effe, vertel eerst alles over je band, en wat je wilt uitdragen. Dit slaat nergens op. |
|
Arousa --> Fatal Beating Trevoc --> Sentinel (tevreden overigens? Als je em gaat gebruiken moet je het effe zeggen, dan stuur ik je de grote versie) Sjaan --> Imotep Hahaaa! Dat wordt leuk! Logo's maken! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |