![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
RELAX?het moet verdomme eens afgelopen zijn met die onduidelijke logo's en die bagger muziek. die lui zingen alsof ze een heete aardappel in hun strot hebben *Geintje ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
meen je dat nou? ![]() |
|
aerodis zie logo's Je moeder. ![]() |
|
van die aardappel ? JA maar zoals ik al zei : smaken verschillen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hmm, thanks for your effort.. alas, het past niet bij de muziek. ik zal snel een mp3tje online gooien ![]() ![]() |
|
zijn jullie geen hardcore band dan? Je moeder. ![]() |
|
nee, melodische powerthrash met hiphop beats ![]() ![]() |
|
vet Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Eerder "phat" of "dope" lijkt me dat dan ![]() ![]() |
|
je hebt helemaal gelijk, homie ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
niggaz, enfeeble owns! ![]() |
|
quote: LOL!! ik hoop dat dit een serieuze joke is. Want WAT een hoop tegenstrijdigheden bevat dat! ![]() ![]() |
|
het was een grapje ![]() *oef* hou me vast. ![]() |
|
He Aroussa, weet je nog dat je dat logo graag op een Shirt wilde? Dat gaat met deze helemaaaaaal niet lukken ![]() Dan wordt ie zo groot als je klit ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Onzichtbaar? ![]() |
|
lul ![]() ![]() |
|
quote: We hebben het hier niet over mörke's edele delen... ![]() |
|
Aanvankelijk las ik "kilt" ![]() ![]() |
|
quote:Ow, je hersens! ![]() |
|
stop.. you're killing me... ![]() gutteguttegut wat een humor Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Daar zit nog een hoofd omheen dus dat past wel / is wel zichtbaar [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 20-02-2003 15:55] ![]() |
|
quote: wat is dit voor'n bullshit-post? wel eens gehoord van "RESIZEN"? god.. ![]() idiot ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |