|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sorrie, te veel Ruritania, dit is gewoon meer een lettertype.. geen logo, iig wel heel tof dat je het wil proberen [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 27-02-2003 12:50] |
|
quote: 'k zal nog verder proberen... vond het wel een goed id zo The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Jij kan het wel he! Markam Dit slaat nergens op. |
|
hoezo? |
|
quote: maar hoe vind je het verder, is het te clean? te netjes? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
wel mooi maar het zijn niet echte logo'smeer gewoon ruriatnia meteenplaatje,ik wilmeer zoiets als ik had,of dat vantrollskogen/vinterriket |
|
quote: ok zal verder tekenen ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
dank! |
|
nog een keertje, hij is niet scherp en alles maar dat kan nog komen... //nog ietsie bijgeschaaft // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 03-03-2003 13:39] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
mooi! al zijn de boompjes boven op te vinterriket. i know ik ben een zeikerd! maar ik vinnem verder erg mooi |
|
quote: hahaha ja dat zijn ze wat moet beter... zeikerd? neuh... perfectionist misschien ... ben ik ook wel The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wil iemand een VERROTH (band) logo maken? Stijl: alá Darkthrone, beetje die stijl Bij voorbaat dank |
|
quote: 'k ben nu ff met een website bezig... maar ik zal ff kijke morgen ofzo ... PS Nog opmerkingen/ dingen die veranderd moeten worden Markam? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Bij voorbaat dank! Ga straks in bed ook zelf proberen! |
|
quote: |
|
quote: rustig rustig en niet al te vies denken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: |
|
quote: Gewoon als ik in bed lig tekenen...niet meteen vieze dingetjes gaan denken als je het woord Bed hoort |
|
quote:Sorry .. net weekend gehad |
|
quote: net of nat sorry I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Hier istie: Dit slaat nergens op. |
|
quote: ziet er best vet uit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
*kijkt mörke heel true aan* kan jij iets maken van Massacre (is voor een vriend van me) p.s. aleen als je tijd hebt |
|
Massacre ? Die bestaan al !! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |