|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De praatstukken brengen een extra dimensie aan de muziek claw . |
|
quote: Ja het past er ook wel zeer goed in! Maar je kan overdrijven Het is geen hoorspel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ze kunnen natuurlijk ook zorgen, dat er achtergrondsmuziek is bij de praatstukken. En het goed in elkaar overloopt . |
|
Dat doet het al. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zork dan ook niet |
|
Ik zork als ik wil ja. Dat is tenminste nog iets waar ik goed in ben Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:uhm, hebben we het hier nu over gesproken tekst (zang) of filmsamples die door de nummers heen verweven zitten, het nummer wat jij aanhaald heeft dat eerste namelijk niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
experi mensen! dan klinkt het voor sommige mensen soms niet zoals wij het voor ogen hadden! shit happens! ik vind de kritieken overigens goed! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Klinkt heerlijk! Doet me denken aan Vintersorg of wat oude (the olden domain) Borgknagar |
|
Ik begrijp de vergelijking met vintersorg echt niet. Onderwerp van lyriek is anders en ook de instrumenten en dergelijken. |
|
quote: haha, vintersorg? tsja, ut is maar wat je erin vindt! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Tja, gesproken stukken tekst en gesproken (film) samples is mij om het even The Prospectus Negative is van dit alles wat overkill. Verder dikke heersch cd natuurlijk, maar een mens moet wat te zorken hebben Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
precies! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ach ja nog een leuke recentie dan?!! http://www.vampire-magazine.com/ |
|
Dikke vette tering-egotrip is dit. Dit slaat nergens op. |
|
En dan bedoel ik: "The cover and the overall artwork is really fabulous. The recording quality is really amazing" Dit slaat nergens op. |
|
Enneh: "Dortgiesen" dat schijnt jullie nieuwe achternaam te zijn? Ik zeg: Ton, een nieuw lettertiepje voor de zwakke lezers onder ons. Dit slaat nergens op. |
|
quote:ja sommige mensen hebben er problemen mee, maar zeg nu zelf: Dortgiesen is toch veel meer trueer en eviler! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bedankt nog voor het opsturen van de demo. 1 van de beste presentaties (qua hoesje enz.) van een demoband van de laatste jaren die ik binnen heb gekregen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:at your service [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 11-06-2003 11:57] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hej Ton, laatst dat CDtje gedraaid enneum... hij is best goed eigenlijk Gaaf gedaan! Die videoclip, ook cool, hoe komen jullie aan 't beeldmateriaal? Dingen van de Nasa website afgetrokken, wazige public domain banden gebruikt of een obscure B-film aan stukken geknipt? De remix vind ik ook erg leuk... hoewel hij op de helft zo'n beetje op z'n hoogtepunt is (klein beetje jammer). Iniedergeval een erg tof totaalplaatje |
|
mooi! maaru...je kunt wel echt heel erg voor je uit kijken in de bus zeg! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 12-06-2003 14:35] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Euh? ... doh! Dus jij was dat niet zo goed met gezichten onthouden, ik moet maar volgens mij standaard heuy ga zeggen als ik een langharig iemand de bus in zie lopen want anders gaat 't mis |
|
quote: ja, discovery dvd's van de bieb en dan maar rippen en plakken [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 12-06-2003 15:40] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |