|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het doet allemaal wel veel stof opwaaien fijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
technisch goed in elkaar doch totaal niet mijn zak chips. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
hee oke.. voor mij is t ook warm.... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 20-07-2006 12:16] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Maar Aaaarco? Waar is de melodie?? Ik mis de melodie zo enorm Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij waren de opmerkingen van MuMo gericht aan Rouwend In De Mist en zijn band, en niet tegen CHD.. CHD werd als voorbeeld aangehaald van 'hoe het wel moet'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehe Aaaaarcowned! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 20-07-2006 12:14] |
|
sorry monnikenkop... xnapte t al niesso van je.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Update: July 30th 2006 Today we've completed the vocals for the last two songs on the album. We are almost finished recording, we only need to record some guest vocals for 'Operation: Genesis Reprise'. That song is scheduled to feature the voice of the lead singer from the dutch metalband Next Waste Dimension, Rikkert Achtereekte. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rikkert! Gaaf |
|
OPSCHIETEN STELLETJE TERINGLIJERS! |
|
Ja trol, waar blijft mijn 7" ?!? lampje |
|
Ik zal Jim eens even op zijn flikker geven dat hij hem dan nog steeds niet heeft gegeven.. Had ie best kunnen doen dit weekend hehe |
|
Nee, joh, ik zit je maar te stangen, een beetje als reply op jouw reply, hahaha. Raafmansch is hem gewoonweg vergeten mee te nemen, hahaha. Komt goed. lampje |
|
Haha oh ja het kwartje valt al. Ach ik zal jim gewoon wel op zijn flikker geven. Altijd mooi werk. |
|
Schiet zelf op Trollemans, DP is al flink wat langer bezig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klopt.. Maar ik wil jullie cd hier hebben draaien verdomme! En Pascal in combinatie met het woord opschieten gaat ook niet echt op. |
|
quote: Dus terecht op m'n flikker gekregen van Spectre. Ik ben nou lul af en godverdomme wat ben ik daar blij om. Klinkt erg, erg lekker en maakt fukking hongerig naar meer. |
|
quote: +1, klinkt erg gaaf!! quote: Zo ver ben ik geloof ik nog niet, al hoop ik nu wel vele Spectre-scenepoints gescoord te hebben [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-08-2006 13:45] Bruce Banner |
|
quote: Haha, gelukkig is de spectre-scene vrij beperkt... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zo, vandaag de gastzang van Next Waste Dimension zanger Rikkert op de digitale band gepleurd. Zwaar en lomp, zo is er ook voor detties wat te genieten Nu is het zo;n beetje klaar. Now we wait Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Scéne-vervuiling, bah! Vet hoor, ben benieuwd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
plaatje erbij, metal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb ik je al van mijn label verteld? Stuur mij ook maar een promo. Kuch. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |