|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee daar heb je me . Ik zie echt niet in hoe jouw woordenboek definitie van inspiratie, CHD inspiratieloos maakt, maar goed ik zal wel te jong zijn . |
|
quote: Nee, dat doe ik dus niet. Er zijn zowieso meer gelijkenissen. Maar jij doet erg je best om het niet te snappen. In ieder geval, dat is hoe ik het zie. Ik doe het graag voor je hoor Ik zag overigens ook dat je fan bent van Satyricon. Als er 1 bekende BM band is die ik bagger vind dan is het die wel. Ik vind jullie wel beter P.S. Ik kan je ook vergelijken met Black Sabbath. Dat schijnt helemaal hip te zijn natuurlijk... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Ik begin mijn geduld te verliezen bij jou, dat wil ik niet weten. Ik wil je valse beweeringen ontkrachtten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gewoon dom denk ik Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
wat een eindeloos en kansloos gekanker en gezeik, niks beters te doen ofzo?.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Yups, het brein kan nog zo snel denken, de handjes moeten ook wat doen En inderdaad. Er zijn zat mensen die dat wel hebben. SYL is ook enorm netjes gedaan verder. Ik mis alleen ook daar de inspiratie. O.a. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ga je al stampvoeten dan? Ik maak geen valse beweeringen. Ik gaf en geef je op eigen verziek mijn mening. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat ligt aan jou |
|
quote: Haha je verval in persoonlijke aanvallen spreekt weer boekdelen . Goed nu maar eens lekker CHD luisteren . |
|
quote:Mooie reclame dacht ik zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad @Vidodinges: Ironie knul.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:En niet aan inspiratie |
|
Ik zeg: Argus hou je muil en ga met je transformers (en je eigen transformer) spelen en spectre: druk die threshold nog wat verder naar beneden. Dan worden we weer allemaal blij. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Als jij dat woord anders wilt gebruiken doe je dat Maar ik heb even wat te doen! Duty calls En jullie hebben nu de hersens van JB erbij Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Of gooi de BPM's nog wat hoger speciaal voor Argus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Er is verschil tussen wat jij vindt en feiten. Het gaat er jou meer om dat je je ergens onderuit lult lijkt wel. |
|
quote: Not to mention mijn goddelijk gespierde lichaam. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dit vrijgegeven nummer is in vergelijk met sommige andere tracks rustig op BPM gebied Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Precies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb ook zin om uit de discussie te stappen, maar geen zin om zoveel te typen. |
|
quote: Geen antwoord geven en daarom er maar een grapje van maken oude man .... |
|
quote:Jij vindt CHD alleen tof omdat je bij mij in de slip wilt, volgens Gus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee ik wil Ryn . Sorry |
|
He verdikkie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |