|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bingo! Maar als je gaat wachten tot een label interesse toont... Zou je dan al enkele maanden geleden geen labels hebben moeten contacteren? Als je een label vindt, gaat het minimuum nog een half jaar duren :s |
|
We kunnen nu toch niet optreden En buiten dat is net de mix af alsmede de hoes, dus eerder opsturen ging niet. quote:Ik vind dat geen voorsprong, bovendien gaat dan het hele concept verloren wat dan niet mogelijk is om te brengen. Ik wacht liever [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2006 17:53] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee hoor, ging bij ons retesnel! Gewoon zorgen dat je de mix helemaal af hebt en het artwork ook, kunnen ze hem in principe meteen releasen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ook al ben ik er absoluut geen fan van, een label moet zeker te doen zijn (code 666 misschien?). Geen valse bescheidenheid. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ideaal voor Code666! |
|
als er een label dit bandje tekent eet ik de cd op Fuck the world and fuck you |
|
*start snel een label* |
|
Mental, jij vreet toch alles uit de frituur dus jouw smaakpapillen zullen niet veel verschil merken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zozo, gevat hoor. Fuck the world and fuck you |
|
verdomme.... ik mis steeds prime-time hier! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ach man.. Met je kiwi's en schaapjes.. |
|
quote: Opdonderen, buitenlander. |
|
Duitser Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jankmof? |
|
quote: ga maar lekker black metal zijn in de winter daar! ...dan ga ik lekker aan het strand liggen hier! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
HAHAHAHA, met dat gat in de ozonlaag zeker! KANKRE! |
|
Schetsje |
|
quote:Die tuin leegscheppen was toch maar 1 dag werk? |
|
quote: Guttegut, vriendjes met ome Spec? |
|
wie |
|
Jij. |
|
quote:Wastada? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Voor mijn storyboard, ome Spectre. Zodat jij en ik door de Duitse industriemonumenten kunnen gaan banjeren om filmmateriaal te verzamelen. Snapt u? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |