|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:\ verklaar u nader? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: WAAAAR DAN??????????????????? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
mhahahaha, taal coach, nou wordt ie goed zeg. to manage is to keep |
|
quote: ja! alles dur op op dur aan! maaruh! bij mijn weten is convulsion! al jaren lang een erkend engels woord! ik heb alle teksten nogus door gespit! en er staat toch echt convulsion! dus of de heer claw kan het het lettertype niet aan! of de heer claw kan niet lezen! of ik ben echt dom! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ryn heeft gelijk, er staat geen spelvaut in. Convulsion \Con*vul"sion\, n. [L. convulsio: cf. F. convulsion.] 1. (Med.) An unnatural, violent, and unvoluntary contraction of the muscular parts of an animal body. 2. Any violent and irregular motion or agitation; a violent shaking; a tumult; a commotion. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ja het moet zijn convulsion of the truth to manage is to keep |
|
quote: Maar ik zie dat onze taal coach, de oplossing ook al gevonden had. Zie ik nu pas to manage is to keep |
|
ik ben er al achter! meneer recensie schrijver heeft tiep fout gemaakt the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
dus sorry claw voor mijn gezeik! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Het gedrum op de samples klinkt erg vet. Met de splash bekkens |
|
quote: maar goed dat ik een paar uurtjes geen internet had, anders had ik fel geprotesteerd, en een bloedbad zou het gevolg zijn geweest... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: jou een cd aansmeren!! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
had laatst nog in het guestbook geschreven over cd ruilen controle human delete voor sammath? Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: dan waren Ryn enik respectievelijk vanuit gronau en enschede naar je boerderij komen fietsen en dan hadden we met de verassing als voordeel je buitenhangende was besmeurd met grasvlekken! Dit slaat nergens op. |
|
quote: gronau? nou! wel bijna maar niet helemaal! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
wiehaa, bij de Metalfan.nl doen ze het nog eventjes dunnetjes over! http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=668 woei... ikke = rockster Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en we doen er meteen ook een interview bij op metalfan.nl.... tumtiedum, Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nou meneer DDDDDortgiesen, niet te hard van stapel lopen nu he??!! |
|
quote: Anders nodig je even wat bitches in je tub uit? En dan kom ik ook wel even mee pimpen, kay? Dit slaat nergens op. |
|
quote:ja ik vind dat een goed idee hoor! stuur maar een meel met je adres Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Goed punt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik denk persoonlijk dat die praatstukken veel meer een rol gaan spelen in onze toekomstige muziek, ze zullen er maar aan moeten wennen want geschrapt worden ze dus echt niet! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
neenee, er staat ook "iets" meer muziek en "iets" minder gelul... niemand heeft het over schrappen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:wat betekent het volgens jou dan? [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-06-2003 9:58] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |