|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.stormbringer.at/reviews.php?id=1610 Wie mache ich ein Album? Oder ProTools für Fortgeschrittene Von CONTROL HUMAN DELETE Ok Leute, wir haben da ein paar echt gute Ideen – aber wie machen wir da jetzt ein Album draus? Das reicht ja grade mal für ein, zwei Songs! Naja, so schwer ist das ja nicht. Wir beschränken uns halt auf ein bis zwei Riffs pro Lied. Mach mal ein paar neue Sessions im ProTools auf, ok? Hab ich, was jetzt? Jetzt teilst du jeder Session ein bis zwei aufgenommene Riffs zu – Copy & Paste, und die Sache hat sich! So…erledigt. Und die Songstrukturen? So was brauchen wir doch nicht! Wir reihen einfach Stück für Stück aneinander und scheißen da drauf! Fällt eh keinem auf. Uns fehlen auch noch die Drumtracks! Klick mal da auf „Randomize“! Wow, das ist ja geil! Die beste Funktion ever! Jetzt noch das Tempo erhöhen…120…140…180…220 bpm. Perfekt. Warte, wir brauchen ein paar doomige Passagen auch noch - weißt eh, für die Atmosphäre! Ich regel ein paar wieder runter, so auf 50 bpm. Hey Void (Sänger von CHD), hast du eigentlich schon Texte für die ganzen Tracks? Nicht wirklich, aber ich sing dafür halt nur alle paar Minuten mal zwei Sätze oder so. In ein paar Songs kann ich ja auch dieses coole Gegrunze machen, das ich euch neulich im Proberaum vorgegrölt hab! Äh, ja, ok. Gut. Dann legen wir noch ein paar Sounds drüber, die wir aus dem Internet haben. Wenn’s spookysoundsdatabase.com nicht gäbe, wäre das Aussuchen echt viel schwieriger gewesen! Ok, jetzt kommt das Schwierigste – die Songtitel. Dafür sollten wir uns vor dem Release noch ein paar Monate Zeit lassen! Find ich auch. Ich geh jetzt erst mal einen trinken. Und ich fahr auf Urlaub. Na dann bis in ein paar Wochen, Jungs! Wertung: 2.5 von 5.0 Autor: Pr0m3th3us (17. April 2007) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-04-2007 19:32] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
LOL. Protool Human Delete Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Rare review.. Als het je genre niet is.. geef hem dan aan een collega, dit is knullig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja waardeloos verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-04-2007 13:13] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
God man, eigenlijk wilde ik dat ook zeggen :d |
|
Nha de man heeft wel een punt, het is wel enorme electro-rommel eigenlijk he ,.., |
|
Ja precies, het is dat ik geld kreeg voor die review. Anders had ik bovenstaand verhaal gewoon vertaald. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Adrofl Hitlolrs & Lolocaust Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je andere bentje? |
|
wat een vreemde site verstop je de samples of zo??? signature |
|
Belgische computers zijn daar niet voor gemaakt, kan ik niet helpen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ghehe, zo'n recensie hebben wij ook gehad Was van een dude die zijn recensie begon met "bij het horen van de naam NE1 gaan me de haren op de rug in negatieve zin overeind staan". Na wat onderzoek blijkt die dude zelf in een band te spelen die NEwax heet, dus sja, go figure.. En daarna een heel relaas over hoe kut electro in rock wel niet was.. Laat dan goddomme iemand met smaak in die hoek die recensie doen! Ohja, Spectre, CD gaat morgen op de post Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Newax is echt een knakenband. Lokale rotzooi, toevallig dat ik dat ken Oja, thanks voor ruil, ik heb nog niks hier dus daar moet je even op wachten [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-04-2007 19:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Welke 'zine is het? |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Op deze site staan kleine fragmenten van alle nummers online. Mp3-kwaliteit, dat wel. http://www.theomegaorder.com/s.nl/it.A/id.15749/.f?category=14 [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-04-2007 0:01] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Autch, pijnlijke review. Persoonlijk vind ik negatieve reviews ende recensies nooit leuk om te lezen als het om mijn eigen band gaat, maarja het hoort erbij laten we maar zeggen... |
|
De review bewijst daarintegen overigens wel dat Duitsers humor kunnen hebben. Edit: ofnee het zijn Aussies. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 19-04-2007 3:58] |
|
Of Oostenrijkers.... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat is toch dat boute punkbandje? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
signature |
|
Ik heb geen cd's. Je moet echt in de cdwinkel zijn voor een exemplaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |