|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm fuck .. Ik vind het gewoon gaaf .. die drums ook .. |
|
Voel je je wel goed? Dit is toch wel redelijk black (en verdomd goed ook nog), dat kan jij toch niet mooi vinden |
|
Ben er ook even bij gaan zitten ... Vind de electronica een mooie dimensie toevoegen .. |
|
quote: hehe dat laatste is helaas zeker waar. Ik denk dat 90% zelfs nog redelijk positief is ingeschat. |
|
quote:Tof man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:neuken? |
|
Zelfs jouw reet is te klein voor mijn champignon Jan [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-07-2006 20:05] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vind het stiekum toch een kutnummer |
|
Een prachtig nummer, ome Spectre! Ik vond 'm zo tof dat ik wel even publiek mijn waardering wilde laten merken. Hulde! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Met Daan pretsigaretten aan het roken dan? |
|
Nee, nu even niet haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Offtopic: Wat een kutmuziek zeg!!!! Voor FRNK: ^^^^ Cynisme! Wat een heersend nummer zeg.. Ben super benieuwd naar de hele cd. Gaan jullie het ook weer live ten gehore brengen? Zo ja, dan moeten we absoluut een keer met jullie optreden ergens.. Zou een fucking heersend avondje rare black worden DP en CHD bij elkaar.. Nogmaals, belachelijk veelbelovend nummer. Alleen die snare had wel wat mechanischer gemogen. |
|
quote:+1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kanx0r vette shit!!! Je post het hier vast als de CD uit komt, reserveer er alvast 1 voor mij |
|
quote: Hee Chelman! Al getrouwd? [Dit bericht is gewijzigd door Nioth Korgai op 13-07-2006 20:37] |
|
Ja zekers. Foto's komen snel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: COOOL! |
|
quote: Hey bedankt gast! Ja dit is wel iets waar we mee gaan optreden, maar we hebben nog een probleem met het wegvallen van een gitarist, even bedenken hoe we dat live gaan doen.. loopt wel los. Maar samen met DP alles kapot stampen lijkt me een plan, ik heb stiekum al wat werk mogen horen en dat loog er niet om! Alleen mag pascal wel eens opschieten met die plaat quote: quote: Dank je! Doe ik. (een compliment van een drummer ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tering wat ontzettend gaaf Vooral die electronica shit, geweldig |
|
Mooi man, een machinegeweer als snare. Lekker! |
|
Dit is dus een grapje. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-07-2006 15:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: rustig heb je die tweede cd al entvangen? de panthy al onderweg? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |