|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat zeik ik trouwens, de review is positief dus wat dat aangaat, als je muziek niet standaard is kunnen sommige mensen het niet helemaal plaatsen en komen er soms hele rare dingen uit, heb al een reviw gelezen waar in stond dat er zweedse deathmetal in te horen was... nou nee sorry. Een review hoort eigenlijk niet een persoonlijke smaak te bevatten, het moet gebaseerd zijn op het gebodene, maar dat terzijde Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehehe ach ja .. dat hou je toch |
|
quote: Een beetje zoals de nieuwe Aborym wordt behandeld in de Aardschok..... Ik zou het toch als een compliment opvatten. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ben er mee bezig op het moment... Dit slaat nergens op. |
|
quote:uhm... staan we er al in trouwens? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
Kijk.. zo moeilijk was het niet he! Dit slaat nergens op. |
|
Snaack wist mij te wijzen op deze recensie: Oor ondergrond, pg 20. Control Human Delete, Error Spectre "CHD is een band met ambities. De groep wil muziek maken die qua stijl, compositie en teksten volkomen uniek is. Een mooi streven maar lastig in de praktijk te brengen. Toch doet de groep op Error Spectre een aardige poging. De muziek zit ergens tussen de black metal van Satyricon, de industrial black van The Kovenant en Bal-Sagoth en de buitenaardse klanken van Man Or Astro-Man. Een vrij unieke combinatie, dat zeker. De teksten ademen een verlaat fin de siecle-gevoel, aangevuld met filosofiesche verhandelingen over de evolutie van de mens en aanverwante kwesties. Eigenzinnig is het dus zeker! Het enige probleem is dat de muziek van CHD door haar grilligheid nogal zwaar verteerbaar is. Maar laten we er voor het gemak maar even vanuit gaan dat dat ook de bedoeling was!" [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 24-07-2003 1:05] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik kan alleen nergens vinden welke Oor het is, de laatste iig, de "dubbeldikke zomereditie" |
|
die zoeken we morgen op in de winkel van sinkel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
HAKKUH! Heb je al aanvragen van kleine gothic-meisjes gehad? Nu je toch neerlands trots gaat worden? Bitches, Homies! Dit slaat nergens op. |
|
Recensie in de OOR; doen jullie goed Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja beter als Headache... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Maar dat vind ik dan ook een belachelijk infantiel blad, er staan ook gewoon onwaarheden in one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Humor |
|
quote:haha, las vorige week een interview in dat blad waarin een artiest werd gevraagd wat hij liever deed: bier drinken of muziek maken... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Das toch een lastige vraag om zo 1,2,3 te beantwoorden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
gisteren die cd gehoord van CHD.. ik moet zeggen dat ik het een vette cd vondt, er lijkend op thorns / satyricon / dimensional psychosis.. leuke cd, maar ik irriteerde me een beetje aan het nederlandse accent tijdens de gesproken stukken..... maar verder een prima plaat!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:ja dat is ook irritant, gelijk heb je Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heb jullie cd nou een paar maanden en het bevalt me nog steeds erg goed! Het verveelt me minder snel dan de cd van thorns. Goed werk! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
thanks p.s: thorns verveelt nooit Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nou zeg, val je broer niet zo af! Dit slaat nergens op. |
|
monden snoeren, altijd zelfde kritiek... nu toezeggen, geen zeuren meer, volgende plaat is het anders Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wijze strategie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |