|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
goed werk, bennnnn benieuwd In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ah thuis es ff luisteren straks, mr. Consortium |
|
Godver, nee dat mag niet! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Was cynisme, duh (ja echt) Wist niet dat dit je 1e x was! Nu NOG benieuwder :D |
|
Nou hier weten ze wel hoe spanning op te bouwen |
|
quote: Ok, we hebben een compleet nieuw nummer online gezet. Je kan 'The Creation Equivalence Principle' hier downloaden. Het is het derde nummer van het album waar we nu mee aan het leuren zijn, maar we laten alvast een nummer horen om interesse te wekken. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-07-2006 14:02] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
klinkt goed, vooral de eerste overgang inclusief sample vond ik vet mixen is nog niet voltooid? |
|
Geniaal nummer! Respek! |
|
Bedankt chriz en FRNK! Ik heb nu 7 nummers afgemixt, van 2 nummers moet er nog wat worden opgenomen en dan is het mixen klaar. Dit nummer is een kant en klaar produkt iig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klinkt goed , beter ook dan het nummer wat ik eerder had gehoord (op een bepaald ander forum ). Daar had ik het gevoel dat er wel wat meer Ryn in de mix mocht en de snare irriteerde me nogal. Dit is nu beter (al vind ik de snare in de blast stukken nog steeds iets te mechanisch). De toegenome electronische invloeden zijn erg tof trouwens, tevens als de meer de afwisselende riffs (ten opzichte van de error spectre mcd). Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat jullie tot nu toe geen platenmaatschappij hebben kunnen vinden die dit wil uitbrengen. |
|
Ja dat. Van die drums. Heel-erg-drumcomputer. Past er wel bij op zich. Niet liever een echte drummer laten indrummen? |
|
In dit topic is terug te lezen wat het lot is van menselijke drummers bij CHD Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Op zich niet storend en wel passend op de snare na dan, die is in de blasts iets teveel aanwezig (lijkt ook alsof deze te hard wordt "aangeslagen") en het mist in mijn oren iets van die hoge "klats", wat ik persoonlijk graag in een snare hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-07-2006 13:52] |
|
Ik denk niet dat een drummer dit kan spelen Daarbij zijn we Control Human Delete en past een drumcomputer beter bij ons totale concept. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah gelezen ja |
|
quote:Ik heb de blasts gebaseerd op hoe een echte drummer het zou spelen, en ook een hele goede drummer zou het spelen zoals je hier hoort, namelijk een zachtere mindere aanslag, in de mix zet je op een echte drummer ook een compressor om alle aanslagen enigzins even hard door te laten komen. Ik geef toe dat het mechanisch klinkt, maar dat is nou juist de opzet! 'The Creation Equivalence Principle' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dadelijk eens even checken wat voor een muzikaal gedrocht jullie gebakken hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hahahaha.... hoe gaaf is die uitspraak!!! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Nummer klinkt erg vet, helemaal mijn straatje metal. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Da's wel metal ja |
|
he, bah, metal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind het een enorm vette nummer. Ik hou van deze door Limbonic (kort door de bocht) geïnspireerde subgenre. De drums vind ik op sommige plekken echter iets TE mechanisch klinken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |