|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hey Humanator, misschien moeten we maar een afspraak maken voor distributie, ik kan je wel helpen! Klinkt lekker!! |
|
he gedver heeft iedereen alleen maar seeking..... zitten downen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hm dat was ik! onder broer ingelogd nog! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb je een meel gestuurd... |
|
quote: Nope, allemaal. Maar dat MP3tje wat ik van te voren hoorder had een heel andere sound. |
|
quote:klopt, een dag mixen en het klinkt geheel anders Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:poeh, duurt nog wel een paar weekjes, deze week ga ik aan de gang met een remix iig, als het allemaal af is stuur ik het uiteraard naar ZM, en dan kan je um via de site bestellen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nou Ton klinkt goed hoor! |
|
Ik heb al een shirt.. Goh, hoe kom ik daar toch aan Dit slaat nergens op. |
|
En een LELIJK shirt hoei! Dit slaat nergens op. |
|
quote:ik heb al een girly en goh hoe kom ik daar toch aan.... |
|
Humanator, klinkt erg gaaf zeg! Ik ben erg benieuwd naar de demo! Reserveer er maar alvast één voor me Is het trouwens nog gelukt met die zwarte CD-R's? En heb je een drukker kunnen vinden die digipacks drukt? |
|
quote:tweewerf neen, digipacks worden geprint en worden zelf in elkaar gezet... de zwarte cdrs kan ik nog niet vinden helaas. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Moeejje brief naar sony sturen, PlaystationCD's zijn ook zwart Huu! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Maar ik neuk niet met bandleden.. Hoe kom ik er DAN aan?! Dit slaat nergens op. |
|
uhm? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ojaa een fictieve fiets? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Jaja, een fictieve fiets the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:lol Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik weet wel een drukkerij/perserij die digipacks maakt... |
|
quote:ook kleine aantallen? ik ken er ook zat, alleen gaan die niet onder de 1000 stuks zitten... en zoveel denk ik er toch niet te verkopen. nog iets anders: ik ben gister begonnen met een remixversie van 1 van de nummers, wordt in stijl electro/ambient... tot nu toe ben ik er erg tevreden mee, dit nummer komt als bonus op de cd te staan, verder komt er ook nog een cdrom gedeelte op de schijf te staan, hier staan o.a. de teksten, concept, bio, en opnamefotos op! en dat allemaal voor geen euro meer! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*schop* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hej, humanator. had een mp3 gedowned. geweldig geluid, heel wat beter als laatst live. Oud Vuil. |
|
quote: Bij de MediaMarkt in R'dam zag ik gister een heel pallet vol MMore Black Edition CDR's! 12 pleuro per 10 pack, inclusief jewel case.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |