|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zorg er nou maar eens voor dat je leert voor geluidsman! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ben druk bezig.. evenals leren drummen haha |
|
Aahhh rustig an he .. krijg net ff 10 reviews binnen om online te zetten ... En nee, dat is niet zo gedaan ... Maar ik zal mijn best doen |
|
quote: My mistake. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kut met een grote K. Fear Factory meets Dark Funeral? Ruin op, leg chocola in de mond, niet in de hand. Industriel meets Black metal wat orgineel. Opzouten. Oprotten. NSIBM Haaaaaahahaahahahahahahahahahahahahah. Kon het niet zo goed horen, geluid was slecht. |
|
quote: Constructieve kritiek is jou vreemd, zeker? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
FOR COUNT usher makes a bloodbath. Poep. |
|
hehe goeie review ik vind de cd ook vet, alleen het nederlandse accent vind ik af en toe vreselijk... ryn neem engelse les |
|
quote: Dat bedacht ik me ook. Maar daar kun je op zich weinig aan doen, denk ik. Het altijd beter dan die Italiaanse of Duitse zangers haha! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hehehe.. duitse metal op het podium is nog erger: "tzis is our virst show here" argh vreselijk gewoon heheh |
|
Bedankt voor de recentie. (Jij mag wel vaker wat over ons schrijven hehe) |
|
quote: Als iets goed is, mag dat best gezegd worden, niet? Veel succes nog! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Daar heb je gelijk in . Nu alleen nog een DRUMMER!!! |
|
quote: al is je recensie nog zo goed, je hebt het op ZM pas gemaakt als er 2 mensen in je topic posten... 1 daarvan heeft dat bij deze gelukkig gedaan: Heer Krieg, de 2de op mijn verlanglijst is Dwaallicht en ik hoop dat die ook niet al te lang op zich laat wachten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: heej en ik dan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: nou! jij staat in ieder geval wel op mijn verlanglijstje hoor claw! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
hiep hoi! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmm, morgen maar ff een enveloppie op de bus doen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Helaas snap ik je niet. leg eens uit? Dit slaat nergens op. |
|
Gaaf CDtje! Ik zal van de week de review op Vampire-Mag online zetten! Erg verrassend! |
|
quote: OK, nu heb je het gemaakt. Wat gaan jullie nu doen? |
|
er is een envelopje met geld onderweg one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
tof optreden.. Vooral dat laatste nummer wat jullie in Emmeloord speelde, vond ik erg tof Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |