![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen probleem.... Wat wel een probleem is, is dat je teveel achter je kompjoeter zit om eens een keer echt met me te praten, zodat we elkaar helaas niet van dichterbij kennen. (want ik heb me laten vertellen dat de herenliefde onder informaticastudenten behoorlijk in zwang is) Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik weet opeens niet zeker meer of ik wel ga ... ik verstop me in ieder geval wel achter een groot halve liter glas. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat is verstandig, ik zal edoch natuurlijk slayer roepen, en je gedag zeggen. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Nou, in dat geval zal ik u vriendelijk gedag terug zeggen en proberen te leren van de master Slayer roepert. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
word je bang? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Wanneer is dat 'tuinfeest'? ![]() |
|
TuinfeesT is naar mijn informatie de INFormatica metal studentenvereniging dinges uit enschede, I don't care, I don't need to... Dit slaat nergens op. ![]() |
|
godverdegodver!!! ONTOPIC Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: (pssst, Janus topic) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ja. quote: Ergens in de zomer, maar weest niet gevreesd: u zult toch niet uitgenodigd zijn ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ach ja wat maakt het uit, zo blijft deze topic wel hoog zitten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
hoelang duurt zoiets eigenlijk? voordat een cd wordt besproken? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
homo the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote: Meestal gaat het sneller als je de recensent kent (duh) dus voor jou hopen dat ie bij een goedwillende ZM'er aankomt. En ik zei nog tegen Ryn dat je de Demo ook naar de Legacy op moet sturen (www.legacy666.de) dat is erg relaxed blad, kom je misschien wel op de compilatie-cd ook! (je weet het nooit!) Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Schijfje heerscht trouwens [of had ik dat al gezegd?]. ![]() |
|
quote:Die zal waarschijnlijk binnen 3 weken op ZM staan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 23-05-2003 18:03] ![]() |
|
quote: Zelfs ik ben zo goed als vrij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bij deze zoekt control human delete vanaf nu een nieuwe drummer! optredens gaan nog wel door, voor zover ze vast staan! dus uhm...tja....! denk je dat je deze vorm van black metal kunt drummen, of ken je iemand! laat het horen! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 24-05-2003 0:16] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
![]() ![]() |
|
geen zin meer om metal te drummen ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ja helaas, Hopelijk vinden we snel een vervanger, met (minimaal) dezelfde kwaliteiten, zodat we de draad snel op kunnen pakken. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 25-05-2003 15:17] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
godver!!! zitten hier nou echt alleen maar kompjoeterpiemels!!! er moet toch iemand iets weten! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |