|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:nogal wiedus kerel, als we zelf een geluidsman hadden... maargoed, totdan moeten we het doen met lokale geluidsboeren Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: *kuch* Volledig zwarte CD-R's dus! |
|
quote:maar ook de bovenzijde? [geen reclame erop]... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hmm.. Ik zou ff een doosje kunnen kopen, CD-R's komen altijd wel van pas Dat doe ik wel, dan laat ik je nog weten of ze volledig zwart zijn. Wie weet staat dat überlelijke MMore-logo erop natuurlijk.. |
|
klinkt goed (sorry tikkeltje late reactie misschien maar ik dacht laat het toch nog maar ff weten) Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:denk dat ik het al wel weet, nee volledige zwarte zijn zo fukking moeilijk te vinden Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb een doos gekocht á 13.99. Uhm.. de achterkant van de CD-R is erg mooi diep zwart, de voorkant is standaard CD-R dus met het merk, type en info erop. Wel zwart dus, de tekst is het niet bedrukte deel van de CD-R. Maar goed, je zou er natuurlijk een speciale CD-R sticker met bijv. jullie logo erop ge(laser)print op kunnen plakken. Verder is het me, afgezien van de kleur, even een raadsel wat het voordeel is van zwarte CD-R's Ze schijnen van een één of ander superduurzaam plastic gemaakt te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-02-2003 19:07] |
|
Wanneer zitten jullie zoal in de PLOP-ruimte dan???? By the pain I see in others |
|
op vrijdagavond vanaf half 8 zoiets the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Heb hier nog een demo liggen van Infernal Decay en die CDr is gewoon zwart gespoten. En als je CDr labels gebruikt dan moeten het er echt van goeie kwaliteit zijn anders krullen ze toch maar op en verknoeien ze het boeltje. Als demo vind ik een CDr nog te doen alhoewel ik de klassieke tapes verkies maar van zogenaamde CDr labels daar krijg ik het toch wel van ... maar dat is off topic. Veel succes met de demo 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: *idee* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
yepz, lekker spuiten met humanator the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
*schop* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Jongens, Zwarte CDR's zijn echt wel te krijgen hoor. ook in E'de... Als er nog hulp nodig is met branden, roept u maar, en ik wil de FOTOOOS ZIEN! Dit slaat nergens op. |
|
quote:dinsdag neem ik ze mee kerel, neem anders die cdrs ook mee dan! of bel me het adres door Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
eeerrrrmmmhhhhh..... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
WAAR BLIJVEN DIE INLAYS!!!!!!!!! TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNN the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
IN-LAYS IN-LAYS! Dit slaat nergens op. |
|
LICH NIET TE ZIJKEN MURK; INLEEJS the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Hahahahahha! WITTE CEEDEE'S ZIJN GEEEJ! Dit slaat nergens op. |
|
nou deze topic is te lang down geweest, en daarom kan ik nu mededelen dat hij af is! jaja... bestellingen kunnen komen mensen. Seeking For The End Of Life Discipline March Towards Destruction The Prospectus Negative Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Alsof jij dat niet weet, Kleptomaan! |
|
Kontrol Juman Dieliet... ik wil ook een cd!! en ik wil leren geluidsman spelen zodat ik jullie bandslet mag zijn! ik heb overigens nog wat reclame voor jullie gemaakt in Vlaanderen gisteren, wellicht valt er iets op te treden! ik kom vrijdag even langs m'kay? filmen en zuipen enzo... gr |
|
eerst mijn lul zuigen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |