|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:We zijn promo's aan het rondsturen naar labels, dus het kan nog best een tijd duren. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-09-2006 10:54] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm (@zelthor's post) v quote:Ja fokking voorspelbaar man! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2006 10:55] |
|
Feck! Op 2 fronten: Dat IK nog een tijd moet wachten op de cd en dat jullie moeten wachten op een aantrekkelijke deal! Veel succes iig zou ik zeggen ... en we merken t allemaal wel als er iets moois uitrolt! |
|
Hopelijk zo snel mogelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat zou inderdaad een mooie package zijn ja |
|
Met een vette hoofdact natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mijn brein vind van wel. Dat van jou niet. Ik heb daar vrede mee waarom jij niet? quote: Sja. Ik zie mannen met een kale kop en een lak jurk aan als ik je nummer hoor. En ik blijf de stem naar Dimmu Smorgasboard vinden neigen. Houd je er wel rekening mee dat jij bij mij kwam leuren om uitleg waarom ik het niet leuk vind en niet andersom? In tegenstelling tot mensen uit de koeienbelt op dit forum voel ik namelijk geen behoefte mijn mening duidelijk te maken zonder dat iemand daar op zit te wachten lol Over het algemeen zeg ik gewoon niks als ik het niets vind. Anders kan ik wel draadjes af blijven lopen Ik ben ook benieuwd naar wat jij denkt dat ik wel tof vind quote: Nee. Je snapt het inderdaad niet denk ik. Ik praat in termen van 'wekt gevoel op als', 'lijkt emotie te bevatten vergelijkbaar aan'. Niet of het wel of niet een terts bevat of wat dan ook. Wat SYL betreft. Beide klinken jullie 'zonder gevoel'. En nee, dat heeft niets met de snelheid te maken. quote: Ik spreek mezelf echt niet tegen Ik vrees alleen dat we in een heel andere wereld leven. Het is net alsof ik met een prog metal fan praat die me probeerd duidelijk te maken dat zijn liedje toch wel ZO moeilijk is... terwijl ik het alleen een slecht nummer vind Maar goed, ook na gister op normale boxen nog eens het nummer aangezet te hebben blijf ik erbij dat ik het over vind komen als een Dimmu/SYL hybride. Dat dat muziek technisch vast nergens op slaat heb ik het volste vertrouwen in quote: Ja en nee. Je kan prima industrial maken MET gevoel. Vroege ministry is een goed voorbeeld van hoe dat wel kan. (filthpig e.d. zijn een prima voorbeeld van hoe het dan weer niet moet...) quote: Hoor je mij dat zeggen dan? Ik verbaas me er alleen over hoe 'een aantal mensen' hier reageren alsof ik de profeet beledig. Ik heb genoeg cd's van mensen die ik persoonlijk een eikel vind. Dus dat is het niet hoor. CHD heeft zeker wel allerlei elementen die ik goed zou vinden maar de combinatie heeft voor mij gewoon de x-factor niet. [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 19-09-2006 11:26] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Hoezo? |
|
quote:Lijkt mij leuk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Tsja, ik wilde vroeger ook alleen maar op Dynamo Open Air spelen en anders niet.. |
|
quote:Dat is natuurlijk heel wat anders, DP speelt geregelt met een vette hoofdact namelijk, daarom leg ik de link. En met een vette hoofdact bedoel ik niet per direct een enorm grote naam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vet? CROWBAR!! |
|
quote:Omdat het niet zo is, er zit zat variatie in, maar als je brein heeft dat niet door heeft, is de kous af bij deze quote:Aha, dus de muziek is dus niet gay, maar in jouw hoofd ga je er beelden bij denken die gay zijn. Nee, nu snap ik je quote: Het is een heldere, verstaanbare BM-grunt ja, niks mis mee dacht ik. quote:Totaal gebaseerd op je post in 'dat andere band topic'. Niets ten nadele van die band overigens. quote: Dat doe je wel, wacht ik pak de quote er even bij: "Met commercieel bedoel ik dat het klinkt als 13 in een dozijn werk, wederom voor mij. Niet ehh wat het ook is wat jij achter die term zoekt." Dat is precies mijn definitie van commercieel, gepost in de reactie ervoor. Volgens mij haal jij een aantal dingen door elkaar. quote: Je vindt het 13 in 1 dozijn maar je kunt niet met een vergelijkbare act op de proppen komen, alleen met een Dimmu/SYL hybride waarvan jezelf al hebt gezegd dat het niet de muziek is, maar het gevoel/saaiheid. Dat heeft dus werkelijk niets met 13 in 1 dozijn te maken. quote: Ok, dit is gewoon een kwestie van smaak, geen probleem mee. quote: Ja dat zeg je wel, je zegt dat mensen hier mij in de bips lopen te kruipen.. waarom is me echt een raadsel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zie voor meer inzicht de nachtelijke discussie tussen mij en Heiden quote: Daar ben ik dus geen fan van. Puur persoonlijk verder. Ik hoor dan nog liever Lain.... De zanger heeft ook een beetje last van 'nightwish'-syndrome en daar krijg ik ook altijd een beetje de kriebels van. (lees, teveel accent). Als je goed oplette zal je zien dat ik niet bepaald lyrisch was Maar ze hebben wel potentie. Jullie natuurlijk ook verder. Ik kan ook positieve dingen noemen maar jij wil weten waarom ik het niets vind quote: Zoals ik al eerder zei. Ik ben geen Jenje oid die je 20 obscure kvilt acts kan opnoemen. Man van de helft van de bands die ik luister weet ik de naam niet eens Maar ik hoor er in ieder geval geen elementen in die ik als uniek of nieuw zou willen benoemen. Er zal vast wel iets te verzinnen zijn wat helemaal nieuw is oid. Ik hoor het er alleen niet van af. Sorry. (dat doe ik bij een zekere andere band overigens ook niet). quote: Let op de 'vind' he Maar dat krijg je als je mensen mee lokt in de discussie over je eigen band quote: Even terug lezen. Een aantal personen hier reageert er op een dergelijke wijze op. En je bent denk ik zelf ook wel realistisch genoeg om te weten dat er vast wel ergens vrienden rondlopen die niet ieder stukje kritiek direct op je af vuren. Of ze denken dat ik hier spontaan kwam rondneuzen (zou ik ook niet van gedient zijn in een topic uiteraard) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Wat een ontzettend debiele discussie weer "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehehe men mag CHD niet goed vinden anders kruip je in spectre's bips ... Daar heb ik geen CHD voor nodig! |
|
Dat begrijpend lezen je sterke punt niet is weten we allemaal wel natuurlijk.... Ik ga die Haagsche polder eens zoeken lekker poldermodelleke. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat jij polder als een belediging ziet laat wel weer zien dat je een dom mannetje bent ... |
|
quote: Ik ook van jou Laat je Spectre's topic nu weer gewoon OT gaan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Geen interesse. quote: Wat jij er van vindt interesseert me werkelijk helemaal niets, het gaat hier om de redenen die je aanhaalt om het niks te vinden. Daar reageer ik erop. quote: Zeg dan niet dat het 13 in een dozijn is, als je geen vergelijkingen kunt opnoemen denk ik dan. quote:Zeg ik dat ik er een probleem mee heb dan, dat er mensen zijn die een andere smaak hebben? quote:Van mij mag iedereen kritiek hebben, het moet echter wel gegrond zijn of ook ergens op slaan. Wat er bij jou gewoon niet ingaat is dat er mensen zijn die het daadwerkelijk (wat vreemd zeg!) goed vinden. En dat is natuurlijk wel erg fijn als je muziek maakt, dat er veel mensen zijn die het gaaf vinden. Ik ken zat vrienden die wat aan te merken hebben, maar die kunnen dat in ieder geval nog beargumenteren. quote:Ik probeer gewoon mijn standpunt over te brengen naar Argus, niet omdat ik wil dat hij het mooi gaat vinden (dat is namelijk een smaakkwestie), maar om een aantal van zijn bevindingen te weerleggen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zeg, potverdikkie, ik kan anders voor een Varssevelder best leuk trommelen hoor Maar loze discussie hier, als je CHD tof vindt koop je straks de CD, als je het kut vindt dan niet. Klaaarrrrrr. Ik zal hem zeker aanschaffen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Als ik die geef vind jij ze nergens op slaan Ja dat is niet mijn probleem. Ik ga ook geen moeite noemen er een paar op te zoeken. Er springt voor mij gewoon niets uit. That's it. quote: Ik denk dat je noodzaal tot het 'weerleggen' van de mening van iemand anders over je muziek al boekdelen spreekt. Eigenlijk is het zelfs een beetje zielig. quote: En waar haal je dat nu weer vandaan Ik vrees dat je een beetje je eigen verwachtingen op mij aan het projecteren bent op basis van een beeld wat oa behelst dat ik into battle metal ben quote: Wat niet gaat lukken daar dat nu eenmaal is wat ik er van denk. Niet meer, niet minder. Dat het allemaal moeilijk is wil ik zo van je aannemen. Dat zijn alleen geen dingen waar ik naar luister. Happy Hardcore fans zijn er ook zat op de wereld maar dat is ook niet mijn ding Maar aangezien deze discussie toch kansloos is aangezien je vanuit mijn optiek gezien in een gesloten muzikanten wereld leeft, stap ik er uit Ik wens je wel veel succes verder. Je bent er zelf in ieder geval heel trots op en dat is zeker een goed ding. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Spect0r, je hapt naar de opmerkingen van Aarsgus als een ZOG leider naar dollarbiljetten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je draait de discussie naar de de hoek waarin ik niet zou openstaan voor kritiek, dat is echt onwaar. Het ging om deze stukjes van je: 1: Inspiratieloze bpm's met opeens een gay intermezzo op 3/4 van het nummer.... 2: Ik hoor uiterst commercieel getinte black metal met nu invloeden... 3: Ik zie overigens na het doorlezen van de drum discussie ook waar mijn SYL vergelijking vandaan kwam Dat zijn de dingen waarop ik ben ingegaan en niet op andere zaken. Behalve punt 1 zijn het dingen die niet zozeer met smaak te maken hebben en daarom ga ik er op door, snap je? En niet zozeer omdat het mijn band betreft, maar meer om de valse aantijgingen die van geen kant kloppen. Dat doe ik ook bij andere bands trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |