|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:heb hem al opgestuurd... al binnen? [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 19-06-2003 0:18] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
la la laaaaa Waar blijven de mooie grjze shirts? Dit slaat nergens op. |
|
Ja, dan moeten we eerst ff wat eypo's ophoesten, maarja wij zijn ook maar studenten |
|
quote:dit is toch een teken dat je dit topic vaak inkijkt dwaal, anders was je nooit zo snel geweest Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ja ik heb em binnen. Het duurde wat langer omdat de postcode fout was. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
idd, ik zat te twijfelen of het een 0 of ef een 6 was... was het toch een 0 dus... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
iid one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:maare.. wat vindt je ervan? oja, had jij me een meel gestuurd waar die cd bleef? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Mja ik had de mail gestuurd, je weet natuurlijk nooit of je geld aankomt, vandaar. Maar de cd klinkt wel gaaf, leuke bliebjes ertussendoor. Vind em opzich best wel vergelijkbaar met Thorns en dat is geen slechte zaak. Ben benieuwd naar het volgende werk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Leuke site en nog betere mp3's! Wel jammer dat de site hier helemaal niet vooruit gaat! |
|
binnenkort gewoon een .com domijn, gaat alles wat sneller hoop ik Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
We hebben onlangs wat interviewtjes gedaan, hier kan je ze lezen! Interview Metalfan Interview Vampire Magazine Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
MetalFan review duidelijk stukken beter dan die Vampire Magazine ... nice Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:omdat daar zeker gezegd wordt wat jij wil horen ik vindt vampire ook goed! de interviews al gelezen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Arg argh aargh ik zei "review", ik bedoelde "interview" Ja ik vond het Metalfan interview dus een stuk beter ... (wel blijven nadenken ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
engelse taal geeft sommige beperkingen idd, je kan niet helemaal duidelijk maken wat je bedoeld idd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Bahahahaaaaa, wat vinden ze dan wel origineel, Cradle of Filth en hun boodschap? Ik dacht dat dat bij blackmetal over het algemeen nogal duidelijk was, de boodschap. BAHAHAHAAAAA! Dit slaat nergens op. |
|
quote:ja idd, nogal slechte review vond ik en uit dit zinnetje blijkt wel dat er iemand naar geluisterd heeft met zonder zich te verdiepen in een aantal zaken, lom was zowiezo heeeel erg langzaam met de review maar dat terzijde... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dan wisten ze gewoon niet wat ze ermee aan moesten en moest de review bij iemand gedumpt worden denk ik zo. |
|
quote: Wat precies de meeste 'zines' zo fout maakt ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
zou kunnen, ik vindt trouwens een ezine die slechts 1 keer per maand update geen goede ezine... maar dat terzijde (no offense) PS: zou iemand die de cd heeft (mörke?) dat ding op een bepaalde server kunnen gooien? kunnen meer mensen er van genieten! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 07-07-2003 0:40] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nou ja, het gebeurt altijd wel met een CD'tje dat men zoiets heeft van 'OK naar wie moet DIT nu weer'. Helaas is het ook vaak zo dat het voor veel mensen niet mogelijk is om gewoon de muziek te beschrijven die ze horen. Maar ja ik kan je vertellen dat na 10 brute death metal CD's met veel tempowisselingen de inspiratie wel eens behoorlijk kan verdwijnen hoor. |
|
quote:klopt! ik vond vampire erg goed en metalfan al helemaal, daar wordt tenminste vertelt wat van muziek het is! geen lulverhaal waar je aan het eind niet eens weet wat van muziek het is. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |