|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: volgens broer spectre hier met een pilsener in de hand! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Frank Schiphorst (Symmetry, Marcel Coenen) gaat CHD live bijstaan als 2de gitarist. We hopen hierdoor volgend jaar eindelijk weer flink live te kunnen gaan spelen. Verder zijn we met 2 labels is een vergevorderd stadium over de release van 'Terminal World Perspective', hopelijk snel meer nieuws hierover. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-12-2006 17:24] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
yeah |
|
Ze hebben zeker een waardige (en betere:p) opvolger gevonden voor me. Heel veel succes en vooral plezier! |
|
hehehe, dat van die labels is alweer even geleden... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Je weet toch dat ik jou alles eerder vertel, jij als fanboi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Vet, FRNKie in CHD.. Tijd voor optredens!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: .... |
|
quote: Als jullie nou nóg niet op ProgPower komen, met jullie shredder! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Solo's sind verboten! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Skeelt weer, gelukkig |
|
Frnk wordt ook ouder moeten we wel aan denken natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de broekies kunnen het niet bijbenen hoor.. ;p |
|
Hoor jij niet te oefenen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oja, sorry! |
|
quote: Top! Ben wel benieuwd hiernaar ja Enne... bij plannen van live-concerten gelieve de Belgen niet te vergeten Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Er komt een show aan met Gorath in Tilburg, niet zo gek ver voor belgen dacht ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Aha, is al mooi ja... maarre, vr Belgen zonder eigen auto zou een échte Belgische show nóg mooier zijn Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: ff posten als je een datum weet, dat wil ik wel zien, hehe |
|
Per wanneer denken jullie weer te gaan optreden dan? Of blijft het nog wachten tot Rijn klaar is met schaapjes afwerken? Maar eens samen wat optredens regelen. FRNK gefeliciteerd! (of is het CHD gefeliciteerd..) |
|
Nee daar wachten we niet op. Dus bij wijze van spreken morgen al Liever eerst die plaat uit though.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-12-2006 18:51] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi! In het zuiden des lands zitten ze te smachten.. Ik zal eens beginnen aan wat touwtjes te trekken dan hehe |
|
quote:Mooi, wanneer is dat? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |