|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lees hier een recensie van zm concurrentie! http://www.metalrage.com/albums/index.php?albumid=63 en we zoeken ook een nieuwe drummer [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 27-05-2003 12:02] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb het ook eens gehoord, Control Human Delete is een waardige band |
|
Voor dit bandje en meer bandjes uit de omgeving zie ook: http://www.zwaremetalen.com/recensie/1129.html |
|
jaja, die kennen we al! kom nou maar met die recensie! [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 27-05-2003 18:14] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ja, wordt tijd! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
gister de demo gekocht. Heb hem net geluisterd, moet zeggen dat het erg goed klinkt . |
|
quote: Snel doen hij is zeer heerschend |
|
bedankt voor de aankoop heren, kan ik weer eten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ja mensen, lekker bierdrinken, en demo's luisteren. Gaan er hier ook nog mensen naar het Greenfest op de Campus? JAAAA? Ik wel, en Ryn ook, dus, komt allen, en neem je metalvriendjes mee, zodat er weer meer demo's verkocht kunnnen worden! Dit slaat nergens op. |
|
ha, gister 10 fijne jongens aan de man gebracht! in totaal zijn er nog maar 30 stuks van deze heerlijke rakkers aanwezig... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Applaus Humanator! Goede verkoop zo! Ik heb al geprobeerd Anneloes aan de verkoop te zetten, maar ze wilde niet. Zeg nou zelf, vrouwen verkopen gewoon! Dit slaat nergens op. |
|
now playing... het is een fijn plaatje, 36 minuten muziek, multimedia gedeelte, prachtige cd hoes e.d. en dat alles voor maar 3 halve liters bij de rocks op woensdag! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Precies, de hoes is VET! (ik moet dat zeggen, want dan help ik Humanator mee een ego te kweken, en ik heb een foto gemaakt die der in staat, dus jah ) Dit slaat nergens op. |
|
deze heeft ome humanator vanmiddag gekocht als chd-endorsement live on stage: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb de cd vandaag maar eens wat beter bestudeert en het ziet er goed uit (imo, for what it's worth ) Mooie muziek, mooi artwork, mooi multimedia gedeelte, mooie videoclip Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
hoe/waar kan ik de cd kopen? I welcome you to a world pitch black |
|
quote:videoclip?? wanneer komt CHD op tmf ? |
|
quote: stuur 10 euro en je adres naar: control human delete rembrandtlaan 31 7545 ZG Enschede en dan krijg je um thuis bezorgd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Verschrikkelijke PIEMEL dat je daar bent. Geef mij ook eens wat geld! Dit slaat nergens op. |
|
quote:koste me 899 euro Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Zo die verkoop gaat wel heel goed zeker |
|
quote: Asl jij nou een s je mond houd en 20 van die demo's koop wel ja! Dit slaat nergens op. |
|
geld zit op de post! I welcome you to a world pitch black |
|
quote:nee ik zuig je piemel af voor geld, nou goed! idd koop er ook eens 1 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |