|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar staat die lekversie eigenlijk? Ik heb hem nog niet kunnen vinden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik wil het ook wel weten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb hem in ieder geval nog niet op DC++ ontdekt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: #### #### ### (weggehaald "Control Human Delete-Terminal World Perspective-2007-QTXMp3" maar goed, dit mag natuurlijk niet.. , gaat die site nu binnenkort uit de lucht? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-03-2007 16:00] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat een boefjes! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe komen ze eraan dan?!? HET WAS FRANK!!! DIE IS ALLEEN MAAR IN DE BAND GEGAAN OM JULLIE MUZIEK ILLEGAAL TE VERSPREIDEN! WEDDEN DAT DIE DAAR NU VET RIJK VAN WORDT! DE ASO! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die heeft het al meer als een half jaar. Vast zo'n eikel van een reviewer.. Jenje of zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hahaha, spectre zit stieken in de scene ;0 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit staat er o.a. bij; quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-03-2007 16:06] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Pffft, FRNK is gewoon slim genoeg om niet meteen de boel te verspreiden! Wacht maar tot hij in z'n nieuwe Ferrari Enzo naar een optreden komt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, knap hoor, een CD kopen die nog niet uit is Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Daar heb je opzich gelijk in, maar goed.. iedereen weet dat zo iets eraan zit te komen en wie zich er schuldig aan wil maken doet dat maar. Ik zei het alleen maar ter info voor de band zelf eigenlijk. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Pfft, lekker belangrijk. Hou er helemaal niet van om CD's te kopen die ik uiteindelijk niets vindt, dus ik vind het erg prettig om het een tijdje te kunnen aanhoren. Denk dat ik er uiteindelijk alleen maar meer CD's door koop. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Perzies! Jij snapt mij Maar wel kut zeg, nu al gelekt.. Ah well.. ook een beetje reclame I guess. Zou dr toch wel een keer van komen. |
|
Njah, aan de andere kant is het ook wel cool dat een relatief onbekende band in opkomst interessant genoeg is voor mensen om hem up te loaden en te verspreiden enzo.. Is er dus ook vraag naar Maargoed, zoek anders even contact met L. Ulrich, die weet precies hoe met illegale downloads om te gaan!! Zwaar benieuwd naar de plaat gasten, ik koop hem in ieder geval! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: precies! goede muziek wordt gemaakt om verspreid te worden! ... niet om weg te rotten in de handen van een platenmaatschappij the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Neenee, het hoort verkocht te worden voor gruwelijk veel geld, zodat zo min mogelijk mensen het kunnen horen! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Pauper.. wat is nou een tientje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind het nu ook een zeer schappelijke prijs hoor 12 euro voor 70 minuten muziek en een boekje van 20 pagina's.. valt weinig over te zeggen! Maar het viel me op dat Ryn nogal anders denkt dan een zeker medebandlid Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ik vind alles stom wat geld kost... dat is gewoon mijn principe the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: DEAL! Stuur maar op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Welke? spectre is ook een commie hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sinds ik in zaken ben met Chelman ben ik helemaal om hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De promo is ook bij VM aangekomen. De kasn zit erin dat hij mijn richting uitgaat, dan kan ik mijn bash-Engels wat oefenen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |