|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nieuwe fotos Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Waar blijft die review? |
|
naah! niet zo zeuren! die jongens hier werken heel hard en hebben het heel druk! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ja ik weet t, maar ik ben zo benieuwd |
|
een beetje een nieuwsgierige beer! huuhahaa, ik heersch the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
[quote]Op 1 juni 2003 12:04 schreef humanator het volgende: nieuwe fotos een lichtgevende humanator! volgens mij moeten we onze bendnaam veranderen in "the saints" the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
maar dan wel "the mechanical saints" |
|
quote: neen, ik heb enkel fluoriserende corpsepaint op... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heb vandaag de cd binnen gekregen, bedankt! Kennen jullie Thorns? Doet de cd me wel aan denken... I welcome you to a world pitch black |
|
ja! die lui hebben wel wat bij ons gespiekt af en toe the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
maargoed! ik vind dat dat allemaal nog wel mee valt! we hebben wel geprobeerd om echt zelf wat te creeren! maar! wat vind je verder van de cd? afgezien van het feit dat het je aan thorns doet denken! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb hem nu een paar keer beluisterd, en hij kan me goed bekoren! De videoclip is ook gaaf. Heb jullie op metalpest gezien vorig jaar, maar op cd klinken jullie een stuk beter. I welcome you to a world pitch black |
|
ja! maar dat is nu ook niet echt representatief meer! dat was zo ongeveer ons eerste optreden in deze setting! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:aan je adres te zien kun je wel komen op zaterdag in silvolde! lekker hoofdschudden en drinken, want daar treden we op! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:dat was ook enorm boutgeluid, ook op het podium Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: heb die avond jammergenoeg al andere verplichtingen. ik hoorde dat jullie ook op bleekpop in doetinchem komen dit jaar? I welcome you to a world pitch black |
|
nee gast jij gaat fijn naar Heidevolk in arnhem |
|
Bleekpop?? Daar ga ik ook zijn i guess... En probably in Silvolde ook!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
en dat is mischien wel het laatste optreden ooit! ! in ieder geval wel het laatste optreden met de vertrekkende drummer! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Noctiis Propaganda Minister of Heidevolk! I welcome you to a world pitch black |
|
quote: vervelend kereltje ben je ook heh! dat je raclame maakt voor heidevolk is best! MAAR NIET! IN DIT TOPIC EN ZEEEKEERRRRR NIET ALS WIJ DIEZELFDE DAG OOK MOETEN OPTREDEN! BEGREPEN!!! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ach man je moet die dag ervoor toch nog een keer optreden? hey heb je al nieuws over de PLOP voor Fangor? |
|
Btw, hoe zit dat met die fangor website? |
|
off-topic: die schiet al lekker op, en hij word best fijn maarre jongens, succes vanavond en morgen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |