IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-07-2003 19:45 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Waarom wordt er trouwens specifiek gezeken over het feit dat vrouwen (veel) aandacht aan hun uiterlijk besteden en/of weinig 'om het lijf hebben?' Het is immers niet een typisch vrouwelijk trekje? Zat mannen lopen er m.i. (onsmakelijk) bloot bij of te patserig of whatever. Ook dat stoort mij met enige regelmaat. Je zou toch verwachten dat een dergelijke discussie zich wat meer zou focussen op hoe de manier van handelen/reageren tussen de geslachten verschilt?



Touché, pussycat!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-07-2003 19:50 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Waar stoor jij je dan precies aan?



Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 15-07-2003 20:01 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

Volgens mij hebben ze daar al een woord voor... namelijk, 'posers'. Mensen die alles doen met de reden om opgemerkt te worden zijn zowieso triest.
...Maar elke keer toch weer een bron van leedvermaak. Juist omdat het zo triest is.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-07-2003 20:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Weet je wat het is... Vrouwen hebben net als mannen een soort van (onbewuste) rivaliteit, met andere vrouwen. Mannen kijken ook naar andere mannen, en hebben daar ook hun gedachtes bij...
Heel veel mannen zijn ook onzeker, en proberen er dan leuk uit te zien.
En ik denk dat het komt door de maatschappij.
Al die reclame etc. van mooie vrouwen, en vrouwen denken dat mannen willen dat hun er zo uitzien, echt dat denken we...
Ik trek ook mooie kleren aan, en doe macup op om er leuker uit te zien.
Maar ik doe ook mac-up op om er wat ouder uit te zien. Ik ben 26, maar iedereen denkt dat ik iets van 21 ben, en dat is met mac-up


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-07-2003 20:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

deze mop past wel in deze topic: Waarom kijkt een man een vrouw nooit recht in de ogen als hij met haar praat.....?
Borsten hebben geen ogen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 15-07-2003 20:44 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 15 juli 2003 20:40 schreef zillah-morte het volgende:
deze mop past wel in deze topic: Waarom kijkt een man een vrouw nooit recht in de ogen als hij met haar praat.....?
Borsten hebben geen ogen


Oog-contact is eng. Dan kunnen mensen makkelijker je gedachten lezen.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-07-2003 20:45 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 15 juli 2003 19:50 schreef Azagthoth het volgende:
Waar stoor jij je dan precies aan?
Nou bijvoorbeeld:
- mannen die zich zo vreselijk bewust zijn van hun biceps/tatoos/what-have-you en hun hele houding er aan aanpassen
- of van die mannen die denken dat ze iets te showen hebben (en dus eigenlijk knalhard door de mand vallen)
- mannen die de godganse tijd hun haar (laten ) borstelen
- mannen met een veeeel te diep decolleté dat louter dient voor het showen van (soms grotesque bossen) borsthaar en het vrijgeven van gifgassen die onder de noemer 'aftershave' door het leven gaan
- mannen die veel te veel lijf hebben voor dat korte shirtje
- diezelfde mannen die hun shirt pardoes uittrekken als ze het te warm krijgen. Een erg onsmakelijk tafereel, als je het mij vraagt. Of het nu op een terrasje is of in de pit bij een willekeurig stevig concert.

Kan je daar wat mee?


Touché, pussycat!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-07-2003 20:48 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

t-shirt uit in de pit vind ik ook niet echt smakelijk nee, sta je lekker in andermans zweet te maaien, bluh


no text supplied


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-07-2003 20:54 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 15 juli 2003 20:45 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nou bijvoorbeeld:
- mannen die zich zo vreselijk bewust zijn van hun biceps/tatoos/what-have-you en hun hele houding er aan aanpassen
- of van die mannen die denken dat ze iets te showen hebben (en dus eigenlijk knalhard door de mand vallen)
- mannen die de godganse tijd hun haar (laten ) borstelen
- mannen met een veeeel te diep decolleté dat louter dient voor het showen van (soms grotesque bossen) borsthaar en het vrijgeven van gifgassen die onder de noemer 'aftershave' door het leven gaan
- mannen die veel te veel lijf hebben voor dat korte shirtje
- diezelfde mannen die hun shirt pardoes uittrekken als ze het te warm krijgen. Een erg onsmakelijk tafereel, als je het mij vraagt. Of het nu op een terrasje is of in de pit bij een willekeurig stevig concert.

Kan je daar wat mee?


Maar denk je niet dat het bij mannen voornamelijk om de wat dommere onderklasse gaat die dat doen, en bij vrouwen het meer een algemener iets is? Ik zie het namelijk ook bij slimme vrouwen...


Dit slaat nergens op.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 15-07-2003 21:01 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 15 juli 2003 20:54 schreef mörke het volgende:
Maar denk je niet dat het bij mannen voornamelijk om de wat dommere onderklasse gaat die dat doen, en bij vrouwen het meer een algemener iets is? Ik zie het namelijk ook bij slimme vrouwen...


Hmm.. mee oneens. Veel van de slimme vrouwen kleding zich dan misschien wel iets bloot, maar 't ziet er over het algemeen niet sletterig of ranzig uit.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-07-2003 21:07 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 15 juli 2003 20:54 schreef mörke het volgende:
Maar denk je niet dat het bij mannen voornamelijk om de wat dommere onderklasse gaat die dat doen, en bij vrouwen het meer een algemener iets is? Ik zie het namelijk ook bij slimme vrouwen...
Ik denk eerlijk gezegd meestal helemaal niet zo na over wat voor soort mannen danwel vrouwen bepaald gedrag vertonen (of waarom). Ik erger me aan bepaalde dingen en aan andere weer niet. Soms ga ik wel eens bij mezelf te rade wat nou de reden zou kunnen zijn dat ik mij over bepaalde (schijnbaar triviale) zaken verschrikkelijk kan opwinden, maar meestal schuif ik het maar of het feit dat ik een mens ben (volegiaan in hart en nieren, maar toch).


Touché, pussycat!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-07-2003 21:17 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 juli 2003 20:45 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nou bijvoorbeeld:
- mannen die zich zo vreselijk bewust zijn van hun biceps/tatoos/what-have-you en hun hele houding er aan aanpassen
- of van die mannen die denken dat ze iets te showen hebben (en dus eigenlijk knalhard door de mand vallen)
- mannen die de godganse tijd hun haar (laten ) borstelen
- mannen met een veeeel te diep decolleté dat louter dient voor het showen van (soms grotesque bossen) borsthaar en het vrijgeven van gifgassen die onder de noemer 'aftershave' door het leven gaan
- mannen die veel te veel lijf hebben voor dat korte shirtje
- diezelfde mannen die hun shirt pardoes uittrekken als ze het te warm krijgen. Een erg onsmakelijk tafereel, als je het mij vraagt. Of het nu op een terrasje is of in de pit bij een willekeurig stevig concert.

Kan je daar wat mee?


Volgens mij beschrijf je alles wat jezelf niet bent (als negatief). Laat me raden, jij bent een dun, niet gespierd mannetje?



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2003 22:22 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 15 juli 2003 21:17 schreef Azagthoth het volgende:
Volgens mij beschrijf je alles wat jezelf niet bent (als negatief). Laat me raden, jij bent een dun, niet gespierd mannetje?



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-07-2003 22:26 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 juli 2003 21:17 schreef Azagthoth het volgende:
Volgens mij beschrijf je alles wat jezelf niet bent (als negatief). Laat me raden, jij bent een dun, niet gespierd mannetje?

Het beeld dat hij beschrijft is nochtans niet erg aangenaam hoor..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 15-07-2003 22:27 by Egregius Profiel van Egregius

quote:
Op 15 juli 2003 20:44 schreef Astaroth het volgende:
Oog-contact is eng. Dan kunnen mensen makkelijker je gedachten lezen.


Ik heb anders ook (vreemd genoeg) moeite met mensen in hun ogen kijken. Ooit gelezen dat het provocerend is dus doe ik het niet.

Resultaat dat mensen vreemd doen tegen je alsof ze je niet vertrouwen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-07-2003 22:27 by Asherah Profiel van Asherah

Ik zou het er wel op kunnen.

Maar ik ben dan ook niet geheel zeker van mijzelf...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-07-2003 22:30 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 juli 2003 22:27 schreef Egregius het volgende:
Ik heb anders ook (vreemd genoeg) moeite met mensen in hun ogen kijken. Ooit gelezen dat het provocerend is dus doe ik het niet.

Resultaat dat mensen vreemd doen tegen je alsof ze je niet vertrouwen.

Het is onbeleefd om mensen niet in de ogen te kijken, vind ik. Als ik dat niet doe, is het uit verlegenheid.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-07-2003 22:32 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 15 juli 2003 22:27 schreef Asherah het volgende:
Ik zou het er wel op kunnen.

Maar ik ben dan ook niet geheel zeker van mijzelf...




Wat de fok??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-07-2003 22:53 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 juli 2003 22:26 schreef mislyd het volgende:
Het beeld dat hij beschrijft is nochtans niet erg aangenaam hoor..


Die smerige, sletterige, met te veel make-up, en nep-tieten op graten lichaam playmate 2004 klinkt ook niet erg lekker. Het ligt er maar net aan hoe je het verkoopt



Midnight
Usericon van Midnight
Posted 16-07-2003 0:44 by Midnight Profiel van Midnight

quote:
Op 15 juli 2003 16:23 schreef mörke het volgende:
Dankjewel voor deze FIJNE reactie!

In het vervolg graag wat nuttigers neerzetten, ja!

(ga nu maar weer uithuilen bij je buddies)


mijn reactie paste prima bij de rest van de conversatie heer Morke... uithuilen bij mijn buddies? Waarom? Doe jij dat dan altijd wel als iemand je weer eens onnodig beledigd online? Zul je ze regelmatig nodig hebben...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 16-07-2003 1:15 by Agamidion Profiel van Agamidion

wat vrouwen met hun uiterlijk doen boeit me echt niet zolang ze maar neit extreem dik zijn, enige irritante aan ze is die ongesteldheid , gelukkig is daar ook een oplossing voor , in het water


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-07-2003 1:19 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 16 juli 2003 1:15 schreef Agamidion het volgende:
wat vrouwen met hun uiterlijk doen boeit me echt niet zolang ze maar neit extreem dik zijn


Wat ik er smerig uit vind zien zijn die dikke vrouwen die denken dezelfde strakke kleding te kunnen dragen als vrouwen die niet dik zijn, gatverdamme!


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 16-07-2003 1:32 by Galosh Profiel van Galosh

Vind het helemaal niet erg dat vrouwen zich "mooier" proberen te maken als het ook maar lukt :D


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-07-2003 7:39 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 16 juli 2003 1:19 schreef B6R6A6M het volgende:
Wat ik er smerig uit vind zien zijn die dikke vrouwen die denken dezelfde strakke kleding te kunnen dragen als vrouwen die niet dik zijn, gatverdamme!


Inderdaad! Hier in Belgie wil dat ook nog wel eens voorkomen met leggings enzo!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-07-2003 9:39 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 16 juli 2003 7:39 schreef Asherah het volgende:
Inderdaad! Hier in Belgie wil dat ook nog wel eens voorkomen met leggings enzo!


Leggings zouden sowieso verboden moeten worden


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen