|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heeft er iemand al ooit aan gedacht dat sommige vrouwen het prettig vinden om sexy gekleed te zijn, gewoon voor zichzelf? (btw, er is ook een groot verschil tussen sexy en onthullend - kan zelfs het tegenovergestelde zijn.. blah) Ik draag zelf altijd strakke kleding, tenzij ik me heel slecht en lelijk voel, en ik heb amper make-up aan, omdat dat gewoonweg niet past bij mij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Voilà, en dat merk je ook vind ik: er zijn er die heel gewoon "doen", wat ze ook aanhebben. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Juist, dat is de truc, meer is minder. Maar ja, dat kunnen wij als kerels wel 100 x zeggen, als de vrouwen het over het algemeen niet willen horen (selectieve perceptie wellicht) worden we zelfs nog vaak voor leugenaars uitgemaakt, terwijl we het echt menen. Lieve Mona, wat moet ik dan? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
kijk ik heb gewoon een vriend die sowieso niet zeurt, ideaal |
|
quote: Hij is niet geinteresseerd in je? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jazeker, aandacht krijgen is een heel ego-centrisch gebeuren |
|
quote: Nee idd hij denkt altijd aan jou tijdens het neuken. |
|
IIEEEEUWWW I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
volgens hem vond je dat wel lekker. |
|
vrouwen en hun uiterlijk; ik lag laatst op een meisje: 'je bent te zwaar' dus ik zeg; 'ga maar op mij liggen dan' klemt ze het hele zaakje af dus ik zeg 'je bent te zwaar' Is ze vervolgens beledigd! Ik zeg: dat zei je net ook tegen mij! Antwoordt ze; ' Ja maar ik ben een meisje' AAAAUUURRGGH!!! Altijd wat met die vrouwen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LOL!! Klopt, da's mannenlogica...maar zoiets zeg je NOOIT tegen een vrouw. No matter what. |
|
quote: |
|
Oveigens als ze tegen mij zegt dat ik te zwaar ben dan ZEURT ze omdat ze geen zin heeft. Ik heb het iemand gedaan die -op 2 kilootjes na- de HELFT van mij woog en ze vond het juist fijn. *IK* maakte mij zorgen erom en vroeg steeds "are you sure you're okay?". |
|
"if you don't like what you see...YOUR problem." k heb me altijd voor genomen m te kleden ed oals ik dat wil,zolang ik tevreden ben,kan t m niks schelen.Comlimentjes zijn leuk,maar ernaar vissen...Nee,dank u Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Bedoel je met "m" "me"(mij) of "em"(hem) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-11-2003 18:46] |
|
Als man kan je best gewoon je mond houden over het uiterlijk van een vrouw. Een vriend van mij zei ooit eens voor de lol tegen z'n toenmalige vriendin "wow die borsten van jou zijn wel beweeglijk", waarop een enorme ruzie volgde, en uiteindelijk heeft dat meisje haar borsten zelfs laten opereren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tja, als je vriendin steeds, maand na maand, jaar na jaar, blijft miepen en vissen naar je mening over haar borsten dan zeg je op een onvoorbeireid/onoplettend moment dan ook iets wat je niet had moeten zeggen. I know. |
|
quote: Ja idd, het komt meestal door dat continue gezeur.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Sorry schat, ze ijn te klein en niet echt rond. Ik geloof dat een operatie niet eens zou helpen, maar gelukkig heb je een goede persoonlijkheid (= je bent lelijk in vrouwentaal). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Echt, in dat geval is het beter om gewoon te zeggen dat ze lelijk is. Doet minder pijn. Er zijn wel eens mannen die naar complimentjes vissen, maar ik kan echt niet liegen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: sjezus dan is er iets mis in je hoofd. Nou moet ik zeggen dat ik het ook niet fijn vind als iemand het woord "borstjes" gebruikt, ben toch geen twaalf meer. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ja lach er maar om |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |