IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-12-2004 21:20 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het is moeilijk om de juiste persoon te vinden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2004 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kunt het samenvatten onder opdoen van levenservaring ...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-12-2004 21:23 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 december 2004 21:13 schreef M. het volgende:
Nou eh, mijn vertrouwen in 'de vrouw' is nauwelijks meer aanwezig hoor... maar dat komt vooral omdat het bij mij een paar keer als zand door mijn vingers is geglipt. Ik kijk voorlopig wel uit om me nog eens aan iemand te binden. Sta ik daar straks weer ontgoocheld, mooi niet dus.

Hmm.. Ik heb je in meer optimistische tijden gekend.
Ik ben alweer een jaar vrijgezel (niet dat het me moeilijk wordt gemaakt ), en een vriend van me zei dat niemand wat met me wil omdat ik mensen afschrik.
Hah!

Ik ben nochtans lief hoor.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2004 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je schrikt ook af ...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 08-12-2004 21:25 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 8 december 2004 21:23 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Ik heb je in meer optimistische tijden gekend.
Ik ben alweer een jaar vrijgezel (niet dat het me moeilijk wordt gemaakt ), en een vriend van me zei dat niemand wat met me wil omdat ik mensen afschrik.
Hah!

Ik ben nochtans lief hoor.


Ja hoor. *aai aai*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-12-2004 21:26 by M. Profiel van M.

Levenservaring idd. Wel levenservaring in mijn eentje, en dat vind ik wel eens een beetje sneu.

Al ben ik nu redelijk gelukkig, ik vind het verder wel prima zo daarom let de vrouw aan wie ik mijn hart nog maar eens verpand op haar uiterlijk (stijlvol), kan ze koken, is ze onafhankelijk en toch verknocht aan mij en luistert ze graag een pot Slayer!

Oh ja, en ze kan goed pijpen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2004 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, ik heb gemerkt dat een goede vrouw vanzelf komt als je ophoud met zoeken en als je perfect tevreden bent met jezelf ...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2004 21:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 december 2004 21:26 schreef M. het volgende:
Levenservaring idd. Wel levenservaring in mijn eentje, en dat vind ik wel eens een beetje sneu.

Al ben ik nu redelijk gelukkig, ik vind het verder wel prima zo daarom let de vrouw aan wie ik mijn hart nog maar eens verpand op haar uiterlijk (stijlvol), kan ze koken, is ze onafhankelijk en toch verknocht aan mij en luistert ze graag een pot Slayer!

Oh ja, en ze kan goed pijpen.


val toch wel mee, in je eentje? Maken niet alle mannen gelijk ervaringen mee zoals jij die hebt gehad? Ik wel in ieder geval. Maar alles is toch goed gekomen en ik ben er vast van overtuigd dat het ook met jou en alle anderen een keer goed komt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-12-2004 21:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 december 2004 21:26 schreef M. het volgende:
Levenservaring idd. Wel levenservaring in mijn eentje, en dat vind ik wel eens een beetje sneu.

Al ben ik nu redelijk gelukkig, ik vind het verder wel prima zo daarom let de vrouw aan wie ik mijn hart nog maar eens verpand op haar uiterlijk (stijlvol), kan ze koken, is ze onafhankelijk en toch verknocht aan mij en luistert ze graag een pot Slayer!

Oh ja, en ze kan goed pijpen.

Is dat nu een whish list of heb je een nieuwe vriendin?


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 08-12-2004 22:40 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 8 december 2004 21:23 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Ik heb je in meer optimistische tijden gekend.
Ik ben alweer een jaar vrijgezel (niet dat het me moeilijk wordt gemaakt ), en een vriend van me zei dat niemand wat met me wil omdat ik mensen afschrik.
Hah!

Ik ben nochtans lief hoor.


je bent best akelig hehe




Aether
Usericon van Aether
Posted 08-12-2004 22:52 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 8 december 2004 21:09 schreef ivar het volgende:
ik denk dat hetzelfde geldt voor vrouwen.


Oh, zeker! Ik ben er pas achter dat ik een man met bindingsangst ben, gehuld in een vrouwenlichaam.

Ik heb ooit es van Ferdi gehoord dat er slechts 2 categorieën vrouwen bestaan: lieve meisjes en hoeren. De hoeren zijn voor de one-night stands en de lieve meisjes voor de relaties(en die kunnen stuklopen als er vreemd wordt gegaan met een hoer ). Ik was erg benieuwd in welke categorie ik zou vallen, waarop hij zei "Een lief meisje natuurlijk!". Aan de ene kant was ik gevleid, aan de andere kant boos(onder t motto: "Wat, ben ik soms niet knap genoeg om een hoer te zijn dan?!"). En ik was die dag erg ehhh...h***ig gekleed...dus ook gwaagd geklede vrouwen(zonder maatje anorexia nog wel) kunnen voor lieve meisjes door gaan.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 08-12-2004 22:54 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 8 december 2004 22:52 schreef Aether het volgende:
Oh, zeker! Ik ben er pas achter dat ik een man met bindingsangst ben, gehuld in een vrouwenlichaam.

Ik heb ooit es van Ferdi gehoord dat er slechts 2 categorieën vrouwen bestaan: lieve meisjes en hoeren. De hoeren zijn voor de one-night stands en de lieve meisjes voor de relaties(en die kunnen stuklopen als er vreemd wordt gegaan met een hoer ). Ik was erg benieuwd in welke categorie ik zou vallen, waarop hij zei "Een lief meisje natuurlijk!". Aan de ene kant was ik gevleid, aan de andere kant boos(onder t motto: "Wat, ben ik soms niet knap genoeg om een hoer te zijn dan?!"). En ik was die dag erg ehhh...h***ig gekleed...dus ook gwaagd geklede vrouwen(zonder maatje anorexia nog wel) kunnen voor lieve meisjes door gaan.


dus




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-12-2004 22:56 by M. Profiel van M.

Wat een gelul, ga dan gewoon liggen....




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-12-2004 22:56 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 december 2004 22:40 schreef Bonnie het volgende:
je bent best akelig hehe

Tss.. Voor 1 keertje zou ik het leuk gevonden hebben als iemand me even zou tegenspreken.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-12-2004 22:58]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 08-12-2004 23:12 by el mariachi Profiel van el mariachi

of er geen lelijke hoeren bestaan dan? Ga eens kijken op de gemiddelde tippelzone, dan is de kans op een "mooie" vrouw toch niet echt groot. En onder de amateurhoeren idem


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2004 23:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 december 2004 22:52 schreef Aether het volgende:
Oh, zeker! Ik ben er pas achter dat ik een man met bindingsangst ben, gehuld in een vrouwenlichaam.

Ik heb ooit es van Ferdi gehoord dat er slechts 2 categorieën vrouwen bestaan: lieve meisjes en hoeren. De hoeren zijn voor de one-night stands en de lieve meisjes voor de relaties(en die kunnen stuklopen als er vreemd wordt gegaan met een hoer ). Ik was erg benieuwd in welke categorie ik zou vallen, waarop hij zei "Een lief meisje natuurlijk!". Aan de ene kant was ik gevleid, aan de andere kant boos(onder t motto: "Wat, ben ik soms niet knap genoeg om een hoer te zijn dan?!"). En ik was die dag erg ehhh...h***ig gekleed...dus ook gwaagd geklede vrouwen(zonder maatje anorexia nog wel) kunnen voor lieve meisjes door gaan.
Jij valt in de categorie Hoer, aangezien je al in dit lamme kutverhaal stinkt ...


Vroeger was alles beter ...


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 08-12-2004 23:17 by el mariachi Profiel van el mariachi

I'm with jenje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2004 23:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb altijd gelijk ... wen er maar vast aan ..


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 08-12-2004 23:25 by el mariachi Profiel van el mariachi

oh wacht ff, das weer ff wat anders


Aether
Usericon van Aether
Posted 12-12-2004 16:55 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 8 december 2004 23:14 schreef Jenje het volgende:
Jij valt in de categorie Hoer, aangezien je al in dit lamme kutverhaal stinkt ...


Vroeger was alles beter ...


Ik zei toch nier dat ik er in gestonken was? Veel(niet alle) mannen denken naar mijn idee gewoon altijd met hun penis, alleen al vanwege t feit dat er zo verdomd weinig zinnigs uit komt. Waarvan bovenstaande een goed voorbeeld is.

[Dit bericht is gewijzigd door Aether op 12-12-2004 16:56]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2004 17:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Nou, er komt toch anders verdomd vaak wel wat zinnigs uit een penis.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2004 17:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 december 2004 16:55 schreef Aether het volgende:
Ik zei toch nier dat ik er in gestonken was? Veel(niet alle) mannen denken naar mijn idee gewoon altijd met hun penis, alleen al vanwege t feit dat er zo verdomd weinig zinnigs uit komt. Waarvan bovenstaande een goed voorbeeld is.
Wees blij dat veel kerels met hun lul denken, als ze op karakter zouden letten zou je nooit aan de man komen ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2004 17:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 december 2004 16:55 schreef Aether het volgende:
Ik zei toch nier dat ik er in gestonken was? Veel(niet alle) mannen denken naar mijn idee gewoon altijd met hun penis, alleen al vanwege t feit dat er zo verdomd weinig zinnigs uit komt. Waarvan bovenstaande een goed voorbeeld is.


Jij denkt dus ook met je lul?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aether
Usericon van Aether
Posted 12-12-2004 18:17 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 12 december 2004 17:11 schreef Jenje het volgende:
Wees blij dat veel kerels met hun lul denken, als ze op karakter zouden letten zou je nooit aan de man komen ...


Ja, een vrouw met een mening is nooit leuk he?


Aether
Usericon van Aether
Posted 12-12-2004 18:18 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 12 december 2004 17:04 schreef Misanthrope het volgende
Nou, er komt toch anders verdomd vaak wel wat zinnigs uit een penis.






Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen