IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Aether
Usericon van Aether
Posted 12-12-2004 18:20 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 12 december 2004 17:16 schreef Chelman het volgende:
Jij denkt dus ook met je lul?


De quote mensen, de quote...niet wat ik zei


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-12-2004 18:22 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 12 december 2004 18:17 schreef Aether het volgende:
Ja, een vrouw met een mening is nooit leuk he?


nee, da's verdomd lastig

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 12-12-2004 18:22]




Aether
Usericon van Aether
Posted 12-12-2004 18:27 by Aether Profiel van Aether



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2004 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 december 2004 18:17 schreef Aether het volgende:
Ja, een vrouw met een mening is nooit leuk he?
Vindt je dat?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2004 19:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 december 2004 18:17 schreef Aether het volgende:
Ja, een vrouw met een mening is nooit leuk he?
Daar is helemaal niks mis mee. Jij behoort echter niet tot die categorie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aether
Usericon van Aether
Posted 12-12-2004 22:32 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 12 december 2004 19:44 schreef Chelman het volgende:
Daar is helemaal niks mis mee. Jij behoort echter niet tot die categorie.


Oh zeker wel, alleen mijn mening staat jou niet aan, dat is heel wat anders. Gezeur is slechts informatie die je gewoon niet wilt horen.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 12-12-2004 22:47 by el mariachi Profiel van el mariachi

Ten eerste is gezeur iets anders dan een mening, en meen menig iets anders dan karakter
Ten tweede inderdaad je puberale verhaaltje over de twee categorien vrouwen is complete nonsens en zegt meer over jouw dan over de zogenaamde "categorien" waar je het over hebt. Stigmatiseer maar lekker door zouk zegguh....
En ten derde, heb je wel eens gedacht aan het inschakelen van professionele hulp voor jezelf?




el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 12-12-2004 22:48 by el mariachi Profiel van el mariachi

meen menig? gdvr mening


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2004 23:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 december 2004 22:52 schreef Aether het volgende:
Oh, zeker! Ik ben er pas achter dat ik een man met bindingsangst ben, gehuld in een vrouwenlichaam.

Ik heb ooit es van Ferdi gehoord dat er slechts 2 categorieën vrouwen bestaan: lieve meisjes en hoeren. De hoeren zijn voor de one-night stands en de lieve meisjes voor de relaties(en die kunnen stuklopen als er vreemd wordt gegaan met een hoer ). Ik was erg benieuwd in welke categorie ik zou vallen, waarop hij zei "Een lief meisje natuurlijk!". Aan de ene kant was ik gevleid, aan de andere kant boos(onder t motto: "Wat, ben ik soms niet knap genoeg om een hoer te zijn dan?!"). En ik was die dag erg ehhh...h***ig gekleed...dus ook gwaagd geklede vrouwen(zonder maatje anorexia nog wel) kunnen voor lieve meisjes door gaan.

Die Ferdi is een domme sukkel die je in bed probeerde te lullen.


Aether
Usericon van Aether
Posted 13-12-2004 0:06 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 12 december 2004 22:47 schreef el mariachi het volgende:
Ten eerste is gezeur iets anders dan een mening, en meen menig iets anders dan karakter
Ten tweede inderdaad je puberale verhaaltje over de twee categorien vrouwen is complete nonsens en zegt meer over jouw dan over de zogenaamde "categorien" waar je het over hebt. Stigmatiseer maar lekker door zouk zegguh....
En ten derde, heb je wel eens gedacht aan het inschakelen van professionele hulp voor jezelf?



Is LEZEN nou zo godgloeiend moeilijk? Het verhaal over de twee categorieën vrouwen was

ten eerste: niet van mij, maar van Ferdi. Het verhaal reflecteert dan ook ZIJN en NIET MIJN mening.

ten tweede: was het verhaal niet aan gehaald omdat ik het er mee eens was, ik ben het er dan ook (voor de duidelijkheid dan maar weer) NIET MEE EENS. Ferdi probeerde mij ook niet in bed te lullen, omdat hij toen nog een zeer vaste relatie had. Wat niet wil zeggen dat ik zijn verhaal niet aan zag voor de lulkoek die het was...

Professionele hulp is meer nodig voor degenen die hier een basiscursus begrijpend lezen nodig hebben.



Karin
Usericon van Karin
Posted 13-12-2004 0:31 by Karin Profiel van Karin

Waarom post je het dan?


Will there ever be a better icon than myself?


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 13-12-2004 0:50 by el mariachi Profiel van el mariachi

Ach als ik het volgens jou niet goed begrijp: sorry ik begrijp je niet, Maar misschien zou dat dan ook aan jou onvermogen kunnen liggen dingen duidelijk uit te leggen...


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 13-12-2004 0:55 by el mariachi Profiel van el mariachi

Lees toch eens wat een mooie signature ik heb, in samenwerking met professionele hulp bedacht...


Aether
Usericon van Aether
Posted 13-12-2004 1:39 by Aether Profiel van Aether

quote:
Op 13 december 2004 0:31 schreef Karin het volgende:
Waarom post je het dan?


Omdat....god, het is toch een forum? Geez, ik wist niet dat je hier alles zo uit zou moeten spellen.

Bof...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2004 10:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Bof?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-12-2004 11:33 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Bovine?
Zal wel een koe zijn, verklaard een hoop.
Verder moeten vrouwen niet zo zeiken over hun uiterlijk.


Life doesn't get much better than this!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-12-2004 12:46 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 december 2004 0:06 schreef Aether het volgende:
Is LEZEN nou zo godgloeiend moeilijk? Het verhaal over de twee categorieën vrouwen was

ten eerste: niet van mij, maar van Ferdi. Het verhaal reflecteert dan ook ZIJN en NIET MIJN mening.

ten tweede: was het verhaal niet aan gehaald omdat ik het er mee eens was, ik ben het er dan ook (voor de duidelijkheid dan maar weer) NIET MEE EENS. Ferdi probeerde mij ook niet in bed te lullen, omdat hij toen nog een zeer vaste relatie had. Wat niet wil zeggen dat ik zijn verhaal niet aan zag voor de lulkoek die het was...

Professionele hulp is meer nodig voor degenen die hier een basiscursus begrijpend lezen nodig hebben.




Who the hell is Ferdi?



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 13-12-2004 14:26 by el mariachi Profiel van el mariachi

Tsja sorry dat ik soms dingen niet begrijp , maar ik denk uiteraard alleen maar met mijn lul, kdoe ook veel aan hersengymnastiek trouwens...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2004 15:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Ik denk ook alleen maar met mijn lul, ik geef het toe.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-12-2004 15:09 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 december 2004 15:06 schreef ghoulliette het volgende:
Ik denk ook alleen maar met mijn lul, ik geef het toe.





SoM
Usericon van SoM
Posted 13-12-2004 15:32 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 14 juli 2003 8:57 schreef mörke het volgende:
Waarom lieve dames, waarom vragen jullie zo gruwelijk veel aandacht met je uiterlijk.

Hoe jullie je kleden, hoe jullie je opmaken etc.

Is het nu echt nodig om al die vrouwelijkheid door een laag uitgesneden decolletee of een onnatuurlijk strak stukje stof te laten zien?




Ik gok erop dat dat is omdat de meeste vrouwen zich niet vrouwelijk voelen in een hobbezak zonder vormen. Juist die delen die jou onmiskenbaar vrouw maken, wil je laten zien. Dat is niet omdat je als een soort loopse teef op zoek bent naar een mannetjeshond om je te dekken, maar gewoon om je vrouwelijk en je vrij te voelen.
Daarom dragen islamtische vrouwen ook hoofddoeken en/of chadors; om hun vrouwelijkheid te bedekken en te verhullen voor de ander.


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 13-12-2004 15:42 by panzergod Profiel van panzergod

Vrouwelijk en vrij........*gaap*


SoM
Usericon van SoM
Posted 13-12-2004 15:50 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 13 december 2004 15:42 schreef panzergod het volgende:
Vrouwelijk en vrij........*gaap*


Whehehe, jaja, ik klink vast als een kuthippie


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 13-12-2004 15:53 by panzergod Profiel van panzergod

quote:
Op 13 december 2004 15:50 schreef SoM het volgende:
Whehehe, jaja, ik klink vast als een kuthippie

Ja


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-12-2004 15:54 by Immortella Profiel van Immortella

Neuh, een strak truitje en een mooie rok of broek voelt nu éénmaal vrouwelijker dan een XXL sweatshirt (al zit dat ook héérlijk soms) en een trainingsbroek..

Waarom wordt daar zo over gezeken, ik neem aan dat je als vent ook eerder kijkt naar een vrouw die stijlvol en vrouwelijk gekleed is en zichzelf verzorgt, dan naar een vrouw zonder enige make-up, gekleed als een hobbezak.


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen