|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal waar! Zeker als je veel gaat sporten moet je juist niet minder gaan eten, val je om! Groentes en Fruit Yo! Zoveel je wilt! (Je krijgt minder snel honger als je gezond eet) |
|
quote: Ja maar ik lust geen gezond eten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jawel, gewoon oefenen! |
|
quote: Wat Ghoulliette zei, de volgende keer alle groeten erop, ik controleer! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-07-2005 16:49] |
|
quote: Damn, zullen we de volgende keer elders gaan eten? Ghoullllll?? Is pasta en zalm gezond? Ik hou echt niet van fruit, behalve aardbeien. Groente eet ik wel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Is goed, bij de McDonalds kom je niet weg zonder een hele salade te hebben gegeten! Je kan alles wel leren eten hoor, ik vind niet alles even lekker maar ik lust wel anders. Maar dat past dan weer meer in het "Mannen en hun uiterlijk"-topic, die ik niet aanmaak omdat ik dan gebanned word. |
|
quote: Ohh ik lust eigenlijk alles wel. Maar Schaep... jij hebt lang haar, weet je zeker dat je geen vrouw bent? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: De laatste keer dat ik keek was ik wel enorm mannelijk, nou en of! Daarom hou ik ook zo van vrouwen en hun uiterlijk, om maar even on topic te blijven. |
|
quote: Zalm is ubergezond! Pasta....tja als je daarna de tour de France gaat fietsen ofzo. Het is energie, maar echt gezond ofzo is het niet, het is gewoon, net als brood, zitten niet extra veel belangrijke voedingstoffen in ofzo, en je gaat niet dood als je het niet eet. |
|
thanks Zillah en Leviathanica voor jullie reactie |
|
geef mij maar een vette fastfoodhap van de Mcdonalds |
|
quote:Ah, om je vrouwelijke uiterlijk te spijzen? Of geef je toe zonet een totaal nutteloze en off-topic post te hebben neergezet? N00b. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: geen vlechtjes meer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: N00b met smaak. Ik heb best zin in een ritje naar den Mac. Verder heb je gelijk hoor. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ssssssssssstttttt, macdonalds heeft van die lekker vettige burgers Die idd dodelijk zijn voor de weegschaal en jezelf als je er teveel van zou eten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jeps. Ik blijf even uit den buurt van de Mac. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: *haalt kom van overheerlijke zelfbereide spaghetti* zow Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Blergh, spaghetti. Als ik nu jaloers zou moeten worden... Sorry. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: nee,het haalt mn gedachten van Macdonalds af Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ze hebben daar momenteel euroknallers he. Zouden daar nou meer vrouwen of meer mannen op afkomen. Vrouwen vinden zichzelf vaak te dik, om maar even ontopic te gaan... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hmm...Goeie vraag ivm die euroknallers... Och, een vriend van mn ouders vindt zichzelf nu ook te dik...Die man is redder geweest, was mager... 't zijn dus niet altijd vrouwen die zichzelf vaak te dik vinden hmm...zelf zou k van mn 73kg naar de 70 gaan...Maar k kan de snoepjes en fast food niet laten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
wat is een redder? Doet me denken aan zo'n disney tekenfilm de reddertjes in nood. pff maar goed.. te dik te dun pff.. so what.. zinloos..ik vind mijn teennagels te lang. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lifeguard in 't zwembad Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |