IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 19:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat komt omdat je hier kamphoeren en breezahsletten hebt Dwaallicht.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2003 19:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nou, het is dus erger. Op de werkvloer doen sommigen het ook. Niets mis met vrouwelijk uitzien, alleen dat opzichtige... Er zit er zo één bij ons op kantoor) (twee verdiepingen lager, die geilt de halve verdieping op met haar creaties. Aandacht te over. Enigszins lam.

Overigens vind ik het alleen maar een plus als vrouwen aandacht aan hun uiterlijk besteden, het zijn immers potentieel zeer mooie wezens. Het draait allemaal om de mate waarin, en de manier waarop.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2003 19:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kijk dat zijn nou de vrouwen met een low self esteem, die denken dat wat het enigste wat goed aan hun is het lichaam is. Gevolg dat benadrukken ze meer en meer, hormonenmannetjes gaan stuiteren, dom vrouwtje ziet dat als compliment, etc etc etc, een kantoorslet is geboren.



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 14-07-2003 19:41 by Phaestus Profiel van Phaestus

Jenje gaat binnenkort beginnen met een studie "Psychologie van de vrouw?"


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-07-2003 19:45 by Frietbal Profiel van Frietbal

Ik ben ook ijdel.
Geef het gewoon toe.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-07-2003 20:12 by madeline usher Profiel van madeline usher

Bwah-veel ga ik toch ni kunnen veranderen aan mezelf,wel probeer ik niet al te dik te worden (65 kg voor 1m 72 is echt wel meer dan genoeg)en niet te veel in de brandende zon te zitten met dit weer,krijg je alleen maar huidkanker en meer rimpels van


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-07-2003 20:55 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 14 juli 2003 19:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meevallen. Sterker nog, ik vind dat Nederlandse meisjes er echt behoorlijk über bloot bij lopen (ik weet niet hoe het in Zuid-Amerika of zo zit hoor). In het Zuiden kleden ze zich toch ietwat klassieker/geraffineerder, hier is het gewoon korte rok, decolleté, strakke truitjes en dito heupbroeken (overhangende vetrol krijg je er gratis bij) zover het oog reikt.

Ik word ook wel moe van al dat bloot. Tuurlijk moet iedereen doen wat ze willen, maar als je op de werkvloer aankomt zetten in je stoeipakje vind ik je behoorlijk triest. Dat geeft zeg maar geen gunstige indicatie naar waar je prioriteiten liggen.
En zo is het. They are everywhere! Het moet altijd maar bloter en korter. Niet dat ik vreselijk preuts ben, maar een zeer groot percentage van (iig) de jeugd loopt er nagenoeg half-naakt bij. Vooral die steeds lager hangende broeken zijn storend. De reeds genoemde vetrol is idd onsmakelijk, maar de juist zichtbare bilnaad is ook bepaald geen turn-on. Misschien nog wel het meest irritante is de manier waarop de "dames" reageren als iemand (of meerdere mensen) naar ze kijken. Eerst lopen pronken en vervolgens chagerijnig zijn dat er naar ze gekeken wordt. Ik ga toch ook niet een concert afbreken omdat het publiek naar me kijkt? Mwoah, vooruit, niet een goede vergelijking, maar toch.

Wat dan wel op een bepaalde manier grappig is, is als leerlingen op een middelbare school in al hun schaarsgekleedheid tegen die leuke jonge leraar aan gaan staan met hun dringende vragen over de stof die zo "moeoeoeoeilijk" is. "Down boy, down, I say!"


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 21:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juli 2003 20:55 schreef Sporty Voleg het volgende:
En zo is het. They are everywhere! Het moet altijd maar bloter en korter. Niet dat ik vreselijk preuts ben, maar een zeer groot percentage van (iig) de


het is gvd 30 graden buiten man, wat wil je nou............verhuis lekker naar Iran ofzo

ik vind dit gewoon kunnen:



[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-07-2003 21:46]


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 21:46 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 21:45 schreef ghoulliette het volgende:

het is gvd 30 graden buiten man, wat wil je nou............verhuis lekker naar Iran ofzo

ik vind dit gewoon kunnen:






I think I love you!
Mgoed, er is wel een verschil tussen koel kleden en bloot kleden. Ik kleed me koel, trutten kleden zich bloot.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 14-07-2003 21:47]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-07-2003 21:47 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl



trouw met me


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 21:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

toen ik dit donderdag aanhad werd er wel "blote tieten" naar me geroepen trouwens............echt werkelijk waar......waardan???
mannen kunnen het gewoon niet aan, een laag truitje bij een meid met cup d showt echt meer boob.

ik had dat shirtje trouwens niet aandurven trekken als ik mijn bodyguard niet bij had (huisgenoot) maar een longsleeve met dit weer, dan ga je ect dood


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-07-2003 21:49 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Het onderscheid tussen elegant bloot en lomp bloot zie je toch meteen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 21:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik vond het wel wat hebben..........weer eens wat anders, volgende keer draag ik er wel iets onder


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 21:50 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 21:49 schreef mislyd het volgende:
Het onderscheid tussen elegant bloot en lomp bloot zie je toch meteen.


Idd.

MISLYDJE! *dives on you*


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 21:51 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 21:50 schreef ghoulliette het volgende:
ik vond het wel wat hebben..........weer eens wat anders, volgende keer draag ik er wel iets onder


Zoals zwart plakband in een kruis over je tepels heen. Purrrrr...



[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 14-07-2003 21:51]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 21:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oja de achterkant is trouwens helemaal dicht.

maar dat vrouwen en hun uiterlijk, dat is echt vanwege de hele media zooi. bedoel al die meisje die naar christina kijken en die ook allemaal een blote billen broek willen..........en iedereen er maar op zeiken maar er stiekem wel graag naar kijken.....

gek he dat vrouwen zich dan toch zo blijven kleden, het werkt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 21:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juli 2003 21:51 schreef Saphire het volgende:
Zoals zwart plakband in een kruis over je tepels heen. Purrrrr...



haha ja idd, that will show them


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-07-2003 21:56 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl



open een *hoe geil ik jongens op*-topic ofzo


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 21:58 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 21:56 schreef HgarrothwulfF het volgende:


open een *hoe geil ik jongens op*-topic ofzo


Of een "creatief met topics" topic, want je bent wel op dreef zeg!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-07-2003 21:59 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

ik verveel me nou eenmaal soms erger dan anders


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-07-2003 21:59 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 14 juli 2003 21:50 schreef Saphire het volgende:
Idd.

MISLYDJE! *dives on you*

Saphireke!

Zijn we hier eigenlijk niet gewoon aan het zeuren op de 'jeugd van tegenwoordig', zoals dat elke generatie gebeurt? Toen ik in een ver verleden als 14-jarige in veel te grote zwarte wollen truien rondliep, kreeg ik de omgekeerde commentaar ("kleed je nu toch eens wat sexier zeg, ben je beschaamd ofzo?"..)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 22:03 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 21:59 schreef mislyd het volgende:
Saphireke!

Zijn we hier eigenlijk niet gewoon aan het zeuren op de 'jeugd van tegenwoordig', zoals dat elke generatie gebeurt? Toen ik in een ver verleden als 14-jarige in veel te grote zwarte wollen truien rondliep, kreeg ik de omgekeerde commentaar ("kleed je nu toch eens wat sexier zeg, ben je beschaamd ofzo?"..)


Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar een foto van jou Maar 't hoeft niet want ook zonder je gezichtje gezien te hebben vind ik je lief
(Long time no speak BTW)

En btw, ik loop nog steeds in te grote zwarte wollen truien rond...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 14-07-2003 22:05 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

Kijk, het gaat denk ik dus om de reden erachter, en die is moeilijk in te schatten...

Doe je het om een 'rise out of' mannen te krijgen, of omdat je je er zelf lekker in voelt?

Meiden die zich kleden als een slet vind ik meestal ook niet aantrekkelijk ofzo. Helemaal niet in combinatie met overmatig make-up gebruik, en parfum die je op 100 meter afstand al ruikt.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 14-07-2003 22:05 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 14 juli 2003 22:03 schreef Saphire het volgende:
En btw, ik loop nog steeds in te grote zwarte wollen truien rond...


Niet waar... daar vind je het veels te warm voor nu.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 14-07-2003 22:10 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 14 juli 2003 22:05 schreef Astaroth het volgende:
Niet waar... daar vind je het veels te warm voor nu.


Ja NU ja


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen