|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan heeft ze een keistrak lila minirokje om haar brede heupen! |
|
quote: *lmao* Jah en mijn vriend of vrienden willen nog wel es zeuren over dat ik een mooie meid ben en me er wel es naar mag kleden. Maar meestal heb ik daar gewoonweg geen behoefte toe. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik wordt er zelf altijd nogal naar van als ik een jongen/man met een vrouw zie praten en die kerel staat de hele tijd naar haar tieten te staren, dus wat dat betreft kan je beter iets tot de kin aandoen, want mannen zijn nogal snel afgeleid... Ik moet zeggen dat als ik dronken ben ik ook nogal eens naar de verkeerde dingen kijk, wat zo binnen 45 graden van het gezicht af vind ik acceptabel. (Dat levert nogal rare opmerkingen op als ik het plafond aan het bekijken ben zeg maar...) Dit slaat nergens op. |
|
Ze zijn gemaakt om naar te kijken hoor. Evolutionair gezien. mvg wk10 |
|
quote: ik ben nou eenmaal een beetje verlegen dus buig ik mijn hoofd een beetje naar beneden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee hoor, ze zijn om aan te zuigen. Kleine kinderen dan he |
|
quote: Of om melk te geven, biologisch gezien. |
|
weet je, in mijn vriendenkring zitten werkelijkwaar bloedjemooie mensen, en toch ben ik tevreden met mezelf. Er is mij vaak genoeg verteld dat ik een mooie meid ben, en ik weet er niet goed mee om te gaan (complimentjes) maar ik weet me er tegenwoordig wel toe te zetten om "dankjewel" inplaats van "nietus" te zeggen. En als uit de mond van die bloedmooie mensen komt dat jij een mooie meid bent, zegt dat toch wel iets. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Partially right. Evolutionair gezien behoren ze ook tot aan de knieen te reiken, maar dat vind jij ook niet geil. Dit slaat nergens op. |
|
Hmm nou moet je niet TE zelfvoldaan gaan worden ey. Zal mij het boeien wat mensen van mij vinden, zij moeten er naar kijken, ik niet ... |
|
quote: Mensen kunnen nog zo lelijk zijn, als ze een goeie persoonlijkheid hebben, worden ze vanzelf mooi. (wat overigens zelden gebeurt) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hehe nou al was het wel zo, ik zou het niet vreemd vinden want ik heb zelf soms al zoiets van: zucht, hou je hoofd Pem quote: Dat sowieso, daar heb je helemaal gelijk in! Dus eigenlijk heeft het al geen nut om je er druk over te maken want wat je ook doet er zijn toch altijd anderen die er beter uitzien. Maar het gaat mij er niet eens om dat ik zou willen dat ik het allermooist of wat dan ook zou zijn... Ik zou alleen zo graag wat blijer met mezelf zijn, maar dat gaat zo moeilijk als ik constant mooie slanke, "perfect gevormde" [ ] vrouwen rond zie huppelen. Maar da's mijn fout dat ik daar mee zit en ook dat gaat ooit wel goedkomen want er is een tijd geweest dat ik mezelf echt een oerlelijk mormel vond en da's nu gelukkig minder geworden haha dus het gaat de goeie kant op quote: Nogal ja! Thanks voor de verdere uitleg trouwens "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Bwaah, weet niet. Waarom niet eens voor de afwisseling. Ik hou wel van alle vormen en maten. mvg wk10 |
|
quote: Nou dat hbe ik wel vaker gezien. Ik ben een tijdje verliefd geweest op iemand die best...onaantrekkelijk was, maar zijn uitstraling en karakter maakten alles goed. Nou moet ik hier wel eerlijk bijzeggen dat ik uiteindelijk nix met m wilde vanwege zijn uiterlijk (hij was ook een kop kleiner als mij) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Moet je voor de gein eens kijkjen hoe veel lelijke (maar dan ook ECHT lelijke) mensen er daartussendoor huppelen. Daar zou ik me al een stuk beter van voelen als ik jou was... Dit slaat nergens op. |
|
Daarom heb ik een livesize foto van Mörke in zijn blauwe jurk bij mijn bureau hangen MY GOD Im so pretty .... |
|
Je moet je ergens aan spiegelen inderdaad... Dit slaat nergens op. |
|
Ja |
|
quote: Zo kun je het ook proberen ja [al vind ik maar weinig mensen echt lelijk btw...] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Persoonlijk vind ik mannen met een dikke vrouwenkont veel erger. mvg wk10 |
|
quote: Oh daar ken ik er wel eentje van, ken je toevallig Philip Bynoe? He's got booty!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Baby's got back! Dit slaat nergens op. |
|
Philip Binoe? Nee, die ken ik niet. Zit ie in een band ofzo? mvg wk10 |
|
Eh... On topic S.V.P. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |